پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارچالوس: چالوس در امر تبلیغات انتخاباتی شهری پاک است

ساحل نشین: مهندس سیدقدیررضایی ،فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان بزرگ چالوس گفت: در روز اول تبلیغات در چالوس، شاهد هیچ گونه تخلف انتخاباتی نبوده و می توان از این حیث از چالوس به عنوان شهر پاک یاد کرد. 

مهندس سید قدیر رضایی در گفتگو  با خبرنگار مهر اظهار داشت: ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی از فعالیت های خود در روز اول انتخابات نهایت همکاری را با مجموعه ستاد اجرایی، نظارتی و بازرسی داشته که امید است این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: اعضای ستاد اجرایی، نظارتی و بازرسی حضوری فعال و مستمر در سطح شهر دارند و با هرگونه تخلف تبلیغاتی برخورد خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات چالوس بیان داشت: تبلیغات انتخاباتی در چالوس در مکانهایی که مشخص شد انجام می گیرد و رعایت قوانین انتخاباتی در بحث تبلیغات به طور کلی در حال انجام است.

وی بیان داشت: 114 صندوق اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده که 70 صندوق در حوزه چالوس، 26 صندوق در حوزه مرزن آباد و 18 صندوق در حوزه کلاردشت است.

رضایی، رسانه‌ها را رکن اساسی جامعه دانست و بیان داشت: خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، ایجاد زمینه برای رقابتی سالم و  مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی به‌عهده دارند.

فرماندار چالوس گفت: مردم همواره هوشیار و مراقب توطئه ها و نقشه‏ های دشمنان هستند و همانگونه که دشمنان در 22 بهمن به دنبال این بودند که مردم حضور کم‏رنگی در راهپیمایی داشته باشند ولی دیدیم که حماسه دیگری آفریده شد و پاسخ خود را گرفتند و در انتخابات آتی نیز مایوس می‏ شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد