پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

مهندس رضایی:انتخابات مجلس در چالوس کاملاً رایانه‌ای برگزار میشود

 هرچند در زمان مرخصی حضور روسای ادارات در فعالیت های انتخاباتی منعی ندارد اما باید سعی شود مدیران از حضور در ستادهای تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی خودداری کنند.

 

                       

مهندس سید قدیر رضایی، فرماندارشهرستان چالوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه از اهداف این ستاد در شهرستان بوده و نیاز است در روند برگزاری انتخابات نظارت مستمر و دقیقی از سوی مجریان انتخابات صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: تمامی مقدمات برای برگزاری انتخابات سالم در چالوس فراهم است و اعضای ستاد اجرایی، نظارت و بازرسی آماده برگزاری انتخابات مطلوب در شهرستان هستند.

رئیس ستاد انتخابات چالوس بیان داشت: تدابیر اندیشیده شده از ماه‌های قبل همه تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی باشکوه در حوزه انتخابیه چالوس اندیشیده شده است.

مهندس رضایی با اشاره به کارشکنی‌های 33 ساله دشمنان علیه نظام و انقلاب ادامه داد: مردم ایران بار دیگر با حضور در انتخابات دشمنان را از مقاصد خود مایوس می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: نظارت بیشتر موجب کاهش تخلفات و در نتیجه کاهش اعتراض‌ها در زمینه صورت گرفتن تخلفات انتخاباتی می‌شود.

وی تداوم و پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی را نتیجه حضور مردم در تمامی عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور دانست و افزود: ترس دشمنان از قدرت روز افزون ایران اسلامی تلاش آنان برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات را دوچندان کرده است.

حاج میرقدیررضایی بیان داشت: حضور گسترده مردم در 12 اسفندماه امسال در پای صندوق‌های رأی‌گیری تمام تراژدی‌های دشمنان را برهم خواهد زد.

فرماندارچالوس در پایان تاکید کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالوس به طور کامل رایانه‌ای برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این مورد اندیشیده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد