پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارچالوس :همکاری 2500 نفر در امر برگزاری انتخابات در چالوس

ساحل نشین: مهندس سیدقدیر رضایی ، فرماندار شهرستان چالوس و رییس ستاد انتخابات چالوس ، در گفتگو با خبرنگار چالوس نیوز، افزود:با توجه به اینکه در سال1390 رخداد بزرگ سیاسی به نام پروژه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است این شهرستان آمادگی لازم را برای باشکوه برگزار کردن این رویداد بزرگ را دارد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به برگزاری جلسات مستمر و منظم با حضور اعضای هیئتهای اجرایی،نظارت و بازرسی شاهد آمادگی و هماهنگی بیشتر در جهت برگزاری انتخابات در روز 12 اسفند در این شهرستان هستیم.
فرماندار چالوس بیان داشت: تمهیدات لازم برابر ماده 11 قانون انتخابات که همه دستگاههای اجرایی ملزم به تامین رایانه و نیروهای انسانی مورد نیاز در امر برگزاری انتخابات هستند در این شهرستان اندیشیده شده است.
نماینده عالی دولت در چالوس بیان داشت: همه باید تلاش کنیم تا فضای لازم را جهت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کنیم.
مهندس رضایی تاکید کرد:اطمینان دارم ملت بزرگ ایران به پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز 12 اسفند در تعیین سرنوشت خود حضوری سرافراز خواهند داشت.
وی بیان داشت: در صورت  برگزاری رایانه ای انتخابات این آمادگی در شهرستان چالوس نیز وجود دارد و مقدمات این کار انجام شده است.
فرماندارچالوس و نماینده عالی دولت در چالوس اظهار داشت:اعضای ستاد نظارت خوبی را بر روند فعالیت های انتخاباتی تا کنون داشتند و جایی نیاز به تذکر بود به ستادهای تبلیغاتی مورد نظر تذکر داده شد.
میرقدیررضایی در پایان گفت:شهرستان چالوس که به فرموده رهبر معظم انقلاب قدمگاه 21هزار شهید گیلان و مازندران است روز 12 اسفند با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را در تاریخ این شهرستان رقم می زند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد