پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

سیدقدیررضایی: اعلام وفاداری مردم حماسه سازو غیرتمند ایران اسلامی

ساحل نشین: مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار شهرستان چالوس و رییس ستاد انتخابات شهرستان چالوس ، با صدور بیانیه‌ای از حضور با شکوه و میلیونی ملت شریف ، غیرتمند و حماسه ساز ایران اسلامی ، مردم همیشه در صحنه استان مازندران و شهرستان بزرگ چالوس ، در انتخابات 12 اسفندماه ، قدردانی کرد. 

مهندس سید قدیر رضایی در این بیانیه آورده‌اند : در 12 اسفند 1390، فرصت دیگری برای نمایش عزم راسخ ملت ایران برای پشتیبانی از نظام مقدس و با شکوه جمهوری اسلامی فراهم آمد. مردم حماسه‌ساز و غیرتمند ایران، دوازدهم اسفند ماه بار دیگر با حضور گسترده و میلیونی خود در پای صندوق‌های رای، تعلق خاطر خود به حریم ولایت و اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی را اعلام داشتند و به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند که هجمه‌های آنها، از ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای کشور و هجمه‌های رسانه‌ای تا فشارهای اقتصادی و سیاسی و هر توطئه دیگر ، عزم این ملت را برای حمایت بیشتر از انقلاب اسلامی جزم‌تر می‌کند.

میرقدیررضایی ، نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس افزودند : اقدامات دشمنان نه تنها تاثیری منفی ندارد بلکه آحاد مردم را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گران‌قدر مصمم‌تر کرده و به جهانیان نشان دادند که همواره پشتیبان نظام مقدس ولایت فقیه و ولایت مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(حفظه الله) خواهند بود.

در این بیانیه آمده است: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بزرگ چالوس ، همگام با ملت بزرگ ایران ، روز 12 اسفند با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر نشان دادند پشتیبان ولایت فقیه هستند.

اینجانب به سهم خود از همه اقشار و طبقات مختلف مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی ، دیارعلویان استان مازندران و شهرستان عزیز چالوس قدردانی کرده و از صمیم قلب اعلام میکنم که شما مردم شریف با حضور حماسی و گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رای، گوشه‌ای از عظمت و اقتدار خود را در تعیین سرنوشت خود، به نمایش گذاشتید و یک بار دیگر سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های غربی و فتنه گران را با اثبات حقانیت خود در دنیا برملا ساختید. 

سیدقدیررضایی  

فرماندارشهرستان چالوس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد