پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندار چالوس ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شد

ساحل نشین : به گزارش ساحل نشین ، فرماندار شهرستان چالوس از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس به مجلس نهم راه یافت. 

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی لاشکی ، فرماندار سابق چالوس ، توانست با ۵۸ هزار و ۹۶۸ رای به عنوان نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم شورای اسلامی راه یابد.

دکتر انوشیروان محسنی بندپی که پیش از این به مدت ۱۲ سال در کرسی نمایندگی مجلس حضور داشت، در مجموع  با ۳۵ هزار و ۴۰۱ رای در رتبه دوم قرار گیرد و از رفتن به مجلس نهم باز ماند.

حجت الاسلام عبدالغفار آل حبی توانست ۱۶ هزار و ۴۴ رای را بدست آورد و در رتبه سوم قرار گیرد.

شهاب لهراسبی نیچکوهی، محسن سام دلیری و فرهمند بهشتی‌پور به ترتیب با ۸هزار و ۶۳۴ رای و ۳ هزار و ۵۴۵ رای و ۳ هزار و ۱۵۶ رای رتبه‌های سوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در ادامه کاوه جوادی مجلج و وجیهه دیوسالار و سید رفیع کاظمی مازندرانی با هزار و ۸۸۸ رای و هزار و ۵۶ رای و ۹۸۸ رای در رتبه‌های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

از مجموع ۱۳۱ هزار و ۷۷۲ رای ماخوذه این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس ۱۲۹ هزار و ۶۸۰ صحیح بوده  که بیش از ۷۸ درصد واجدین شرایط اخذ رای را شامل شده است.

۱۶۹ هزار نفر در شهرستانهای نوشهر و چالوس واجد شرایط برای سپردن آرا در صندوق‌های اخذ رای بودند.

سیدقدیر رضایی ، فرماندار شهرستان چالوس ، میزان مشارکت مردم چالوس در انتخابات مجلس نهم بیش از 84 درصد بوده است . رییس ستاد انتخابات چالوس و نوشهر افزود : مشارکت مردم نوشهر و چالوس نسبت به انتخابات گذشته بیش از 18 درصد افزایش چشمگیری داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد