پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارچالوس ، سومین روز نوروز ۹۱ و بررسی مشکلات کلاردشت

فرماندار چالوس خبر داد:

مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار شهرستان چالوس ، در سومین روز از تعطیلات رسمی کشور در نوروز 1391 ، جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان را در شهر توریستی کلاردشت به منظور بررسی مشکلات این منطقه ، در بخشداری کلاردشت تشکیل داد.     

به گزارش خبرگزاری فارس در چالوس، سید قدیر رضایی، فرماندارشهرستان چالوس و رییس ستاد تسهیلات سفر شهرستان چالوس استان مازندران ، ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان چالوس که در بخشداری کلاردشت برگزار شد، بیان داشت: کلاردشت یکی از مراکز توریست‌پذیر مازندران است و باید به نحوی شایسته پذیرای میهمانان نوروزی باشیم.

میرقدیررضایی، نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تاکید کرد: از قبل نوروز جمعیت هلال احمر به منظور خدمت‌رسانی مطلوب در کلاردشت مستقر شدند و با اهدای 300 مترمربع زمین از سوی شورای اسلامی شهر کلاردشت ساختمان این نهاد نیز پس از تعطیلات نوروزی عید کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با گله‌مندی از عدم فعالیت فرهنگی در ایام نوروز در کلاردشت گفت: نهادهای فرهنگی موظف بودند نسبت به نصب بنر، بروشورهای تبلیغی و و دیگر ابراز لازم برای تبلیغات در منطقه کلاردشت اقدام کنند.

مهندس رضایی اظهار داشت:همچنین هماهنگ شد 2 تن مرغ از سوی بازرگانی وارد کلاردشت شود و با همکاری تعاونی‌ها عرضه شود. فرماندار چالوس تاکید کرد: با توجه به کنترل بازار نیز اداره بازرگانی تشدید نظارت را در منطقه کلاردشت دستور کار خود قرار داده است. نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: روسای ادارات خدماتی مانند آب، برق و گاز با حضور در منطقه باید مسایل و مشکلات مورد نظر را بررسی کنند.

استقبال بی نظیر گردشگران از کلاردشت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد