پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

مهندس رضایی : حضور مستمر نیروهای امدادی و پلیس در محور کندوان

 در سومین روز از تعطیلات نوروز ۱۳۹۱ ، مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندارشهرستان چالوس ، جلسه فوق العاده شورای ترافیک شهرستان چالوس را تشکیل داد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای ترافیک شهرستان چالوس بیان داشت: در مسیر جاده چالوس نیروهای پلیس به و امداد گران هلال احمر و همچنین اورژانس حضور مستمر دارند.

وی بیان داشت: کنترل ترافیکی به نحو شایسته‌ای باید در در محورهای مواصلاتی انجام شود.

وی ادامه داد: در بعد امنیت نیز تمام مسایل در نقاط مختلف شهرستان مخصوصا اماکن تفریحی و گردشگری برقرار تا مسافران با آرامش کامل نوروز خود را سپری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: در بعد بازار نیز هماهنگ شده تا سازمان بازرسی و مجمع امور صنفی نظارت مستمر و دقیقی داشته باشند تا شاهد افزایش قیمت در این مدت نباشیم. وی تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر نوروزی نیز در طول 24 ساعت در اداره میراث فرهنگی و گردشگری مستقر بوده تا پاسخگوی مسافران باشد.

مهندس رضایی تاکید کرد: در این ایام نظارت مستمر و دقیقی بر هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و دیگر اماکن اقامتی انجام می‌شود و همچنین پایانه‌ها نیز تاکنون به خوبی به جابجایی مسافران پرداختند.

میرقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس تصریح کرد: از بیمارستان‌های چالوس نیز بازدید شد و مراکز درمانی شهرستان از آمادگی کامل جهت پاسخگویی به مسافران نوروزی برخوردار هستند.

وی گفت: در مدت دو روز شاهد حضور چشمگیر مسافران به شهرستان چالوس بودیم و ترافیک سنگین جاده چالوس نشان‌دهنده استقبال مسافران از این شهرستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد