پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

سیدقدیررضایی: افزایش 25 درصدی مسافران درچهار روز ابتدایی نوروز91

مهندس میرقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس و رییس ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان چالوس گفت: در چهار روز اول تعطیلات شاهد افزایش 25 درصدی ورود مسافران به شهرستان چالوس بودیم که بیشترین استقرار مسافران در نمک آبرود بوده است.

خبرگزاری فارس: افزایش 25 درصدی ورود مسافران در چهار روز ابتدایی نوروز

سیدقدیررضایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: در روز سوم تعطیلات نوروزی بر اساس آمار شرکت نفت 185 هزار لیتر بنزین در حوزه شهرستان چالوس مصرف شده است. وی ادامه داد: از طریق پایانه‌های مسافربری نیز 1284 نفر در حوزه داخل استان و 1208 نفر به خارج استان جابجا شدند. رضایی بیان داشت: در مدت سه روز نوروز 91 1400 نفر به تعداد 290 خانوار در حوزه آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: در مجموع تصادفات رخ داده در داخل شهر و جاده چالوس و جاده کناره خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی نداشتیم. مهندس رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به تردد زیاد خودروها از جاده چالوس به سمت تهران این مسیر از سمت چالوس به کرج یک طرفه است.

سید قدیررضایی ، فرماندارچالوس، بیان داشت: نیروهای پلیس نیز به صورت مستمر در این مسیر حضور دارند به کنترل ترافیکی را به خوبی اجرا کنند تا در چهارمین روز نیز شاهد تصادف شدید نباشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس گفت: در بحث رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی حوزه شهرستان چالوس شبکه بهداشت و درمان و بازرسی اداره بازرگانی نظارت مستمری دارند تا مشکلی در این مورد به وجود نیاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد