پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

تنها درمانگاه جاده‌ای هلال احمر نیازمند توجه مسئولان است!

 بازدید مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندارشهرستان چالوس و هئیت همراه از جاده کندوان در چهارمین روز از تعطیلات عید نوروز 1391 و بررسی مشکلات این مسیر پرتردد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس استان مازندران ، سید قدیر رضایی ، فرماندار شهرستان چالوس شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از جاده کندوان در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: این درمانگاه به دلیل اینکه خدمات گسترده‌ای را در این جاده به مسافران می‌دهد نیازمند دستگاهی به نام الکتروشوک بوده و نیاز است مسئولان استانی و کشوری برای تجهیز این درمانگاه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: از محل اعتبار تملک و دارایی شهرستان مبلغ 10 میلیون تومان اعتبار برای این امر اختصاص خواهیم داد.

مهندس رضایی تاکید کرد: بارها بر این نکته تاکید داشتیم که شهرستان چالوس با اعتبارات شهرستانی خدمات کشوری ارایه می‌دهد و در بحث ورود مسافران همه دیدند که چالوس به عنوان ورودی استان مازندران به ارایه خدمات می‌پردازد. سیدقدیررضایی تاکید کرد: در محور کندوان با مدیریت و اجرای خوب قوانین ترافیکی شاهد تصادفات منجر به خسارت جانی نبودیم و پلیس حضوری مستمر در جاده کندوان دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: با توجه به ازدحام مسافران نوروزی و استقرار آنها در پارک‌ها و حتی در حاشیه رادیو دریا در بحث امنیت، حضور پلیس را داریم و به خوبی در حال مدیریت وضعیت موجود است. مهندس میرقدیررضایی، فرماندارچالوس متذکر شد: واحد بازرسی مجمع امور صنفی و بازرگانی در بحث کنترل قیمت‌ها نیز حضور مستمر در بازار داشته و با متخلفان برخورد می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد