پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

برای اولین بار درکشور؛جلسه شورای اداری شهرستان چالوس درگلزارشهدا

 تقدیر از اقدام ارزشی فرماندار ولایتمدار شهرستان چالوس  

برای اولین بار در کشور ؛  

تشکیل اولین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس در اولین  روز اداری سال 1391 در جوار گلزار شهداء    

 

مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار شهرستان چالوس :   

  • شهرستان بزرگ چالوس در  استان مازندران ،خدمات ملی ارائه میکند ، ولی زیرساخت ها ، شهرستانی است!    
  •  شعار سال 1391 نشان‌دهنده اقتدار و امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سیدقدیر رضایی، فرماندار شهرستان چالوس در اقدامی ارزشی در اولین روز اداری سال 1391 ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که در جوار گلزار شهدای یوسف رضای این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: امروز ایران اسلامی به واسطه برکت خون شهیدان و دلاوری ایثارگران با گذر از جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و انواع توطئه‌ها به جایگاهی از اقتدار دست یافت که بعد از جهادی اقتصادی به تولید ملی می‌اندیشد و برای رسیدن به استقلال در این بخش گام برمی‌دارد.

وی اظهار داشت: اگر امروز مشکل امنیتی وجود داشت هیچگاه توان فکر کردن و ورود به عرصه اقتصادی و تولید ملی وجود نداشت، اما رهبر معظم انقلاب با نامگذاری این سال به این نام نشان دادند که اقتدار لازم برای دستیابی به استقلال اقتصادی در کشور وجود دارد و ما نیز باید همگام با این شعار در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

مهندس رضایی ادامه داد: در سطح شهرستان چالوس نیز باید این شعار مورد توجه مسئولان و مدیران قرار  گیرد و تحولاتی در بخش صنعتی در شهرک صنعتی مرزن‌آباد و بخش گردشگری صورت گیرد.

مهندس سیدقدیررضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری در کنار مزار شهدا را زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و بر لزوم توجه و تکریم خانواده‌های شهدا تاکید کرد.

فرماندارچالوس همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب گلزار شهدای یوسف رضای چالوس، ساماندهی این گلزار را در اسرع وقت مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: دستور کار اصلی شورای اداری امروز، ساماندهی این گلزار شهداست و در این بین شهرداری و بنیاد شهید باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند. 

میرقدیررضایی ، فرماندارشهرستان چالوس  با اشاره به استقبال چشمگیر گردشگران از شهرستان چالوس تصریح کرد: چالوس با ساختاری شهرستانی نمی‌تواند ارائه خدمات ملی دهد و این مسئله مستلزم توجه ویژه مسئولان استانی و رئیس جمهور درباره تخصیص اعتبارات لازم است.

امام جمعه چالوس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید معنویت در رفتار روزانه ما عینیت داشته باشد، بیان داشت: کار و خدمات اجتماعی ما باید برای جلب رضایت خدا و مردم باشد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری افزود: شعار سال 91 که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کردند برای دستیابی به استقلال کشور است.

وی تصریح کرد: راه دستیابی به استقلال همدلی، اتحاد و یکپارچگی و قدم در مسیر درست است.

این مسئول با اشاره به موقعیت خاص شهرستان چالوس گفت: اعتبارات و امکانات محدود شهرستان پاسخگوی خدماتی که باید به این جمعیت گردشگر ارائه داد نیست، اما با وجود همه مشکلات تاکنون مجموعه شهرستان و مدیران توانسته‌اند بخشی از نیازهای گردشگران را پاسخ دهند. بعد از جلسه شورای اداری شهرستان چالوس، گلزار شهدای یوسف رضای این شهرستان توسط مسئولان گلباران شد و مسئولان به دیدار چند خانواده معظم شهدا رفتند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سام 1391/01/25 ساعت 01:09 ق.ظ

احسنت به حرکت بسیار زیبا و ارزشی حاج میرقدیر نازنین-خداوند پشت و پناهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد