پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

به همت فرماندارچالوس ؛ بیمارستان چالوس تابستان 91 افتتاح می‌شود

ساحل نشین: مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس از افتتاح بیمارستان فوق تخصصی چالوس در ابتدای تابستان خبر داد. 

به گزارش فارس، شهرام شکرزاده امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز چالوس اظهار داشت: شعار امسال سازمان جهانی بهداشت درباره سالمندی است و کشور ما نیز بخشی از جمعیت سالمندان جهان را در خود جای داده که توجه به نیازهای آنها امری ضروری است.

وی افزود: بیش از 650 میلیون سالمند در جهان زندگی می‌کنند که بر اساس آن جامعه‌ای که 12 درصد سالمند داشته باشد به‌عنوان جامعه سالمند شناخته می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس گفت: میزان جمعیت سالمندان در سال 2050 به ۲ میلیارد نفر افزایش خواهد یافت که موضوع مهمی برای جوامع است چرا که باید خدمات‌رسانی به این قشر در سطحی مطلوب صورت گیرد.

شکرزاده به شاخص توسعه بهداشت در چالوس اشاره کرد و ابراز داشت: میزان مرگ و میر اطفال و کودکان در چالوس کمتر از شاخص استانی و کشوری است به‌طوریکه در سال 90 مرگ و میر اطفال در چالوس شش نفر در هزار و کودکان پنج نفر در هزار بوده که این نشان از شاخص توسعه بهداشت در چالوس دارد.

وی در ادامه به عملکرد شبکه بهداشت چالوس پرداخت و گفت: به واسطه سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به چالوس و نیز سفر هیئت دولت به مازندران پروژه‌های زیادی در سال گذشته در چالوس به بهره‌برداری رسید که از جمله آنها مراکز مجهز بهداشتی، توسعه تجهیزات بخش شش تختخوابی NICU و تجهیز اتاق عمل بیمارستان بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس در پایان اذعان داشت: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی که در سال 91 در چالوس با تلاش ها و پیگیری های فرماندار محترم چالوس به بهره‌برداری خواهد رسید، افتتاح بیمارستان بزرگ جایگزین بیمارستان فعلی در تابستان است که جزء مصوبات سفر دوم هیئت دولت به مازندران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد