پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

حق‌الزحمه ناجیان غریق در چالوس یکسال است که پرداخت نشد!

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهندس میرقدیررضایی صبح امروز در جلسه سالم‌سازی طرح دریا اظهار داشت: در بحث میزبانی گردشگران، چالوس بیشترین میهمان را دارد که برای استفاده از دریا مراجعه می‌کنند و باید مقدمات میزبانی به نحو شایسته در چالوس فراهم شود. 

 

نماینده عالی دولت بیان داشت: رعایت ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی در ساحل دریا باید رعایت شود و جریان طرح و نیروی انتظامی باید با افرادی که هنجارشکنی می‌کنند برخورد داشته باشد. مهندس رضایی تصریح کرد: در بحث ناجیان غریق باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا به بهترین نحو در زمان بروز حادثه وارد صحنه شوند.

فرماندار چالوس گفت: طرح‌های دریای نمک آبرود به هتل آزادی پارسیان خزر و رادیو دریا از نقاط تأیید شده برای شنا است و ضروری است با توجه به تأسیس شهر جدید هچیرود مکانی در این منطقه شناسایی شود. مهندس رضایی ابراز داشت: نظرات مستمر ادارات عضو ستاد سالم‌سازی طرح دریا از نقاط طرح دریای شهرستان چالوس ضروری است و باید به صورت مستمر انجام شود.

رییس ستاد تسهیلات سفر ادامه داد: غرق‌شدگان سال گذشته در سواحل دریا بیشتر در زمان غروب و بعد از ساعت استفاده از طرح دریا انجام شد. ضروری است مسئولان طرح و نیروی انتظامی بعد از ساعت مقرر مانع شناکردن افراد شوند. مهندس رضایی خاطرنشان کرد: حق‌الزحمه ناجیان غریق مربوط به سال گذشته پرداخت نشد که ضروری است تربیت بدنی پیگیری کند تا امسال مشکلی از این جهت به وجود نیاید.

فرماندارچالوس تأکید کرد: طرح دریای رادیو دریا نیاز به تدبیر، برنامه‌ریزی و ساماندهی جدید است که ضروری است شهرداری در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهد. نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اذعان داشت: نصب تابلوهای راهنما برای استفاده از طرح دریا و اماکن تفریحی در سطح شهرستان چالوس ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد