پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارچالوس: شهرک‌های صنعتی برای ارتقای تولید ملی آماده شوند

 ساحل نشین: سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: با نگاه به نامگذاری‌های چندین سال اخیر مشخص می‌شود که توجه به امر اقتصاد و لزوم ارتقای سطح معیشت مردم از جمله مطالبات اصلی رهبر انقلاب بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل حداقل در چهار سال گذشته نامگذاری سال‌ها با همین رویکرد صورت گرفته و این مهم نشان می‌دهد که هر چند کشور در حوزه‌های اقتصادی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده، ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب و مورد نظر همچنان فاصله دارد.

مهندس رضایی ادامه داد: یکی از نیازهای جدی در راستای رسیدن به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش جمعی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های محلی و بومی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت کشور نامگذاری سال‌ها است که سال جاری را به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند.

فرماندارشهرستان چالوس تاکید کرد: همان طور که در نامگذاری نوروزی از جانب مقام معظم رهبری اشاره به سرمایه ایرانی شده باید سعی کنیم تمام کالاها و اجناس که نمونه داخلی آن وجود دارد و جزیی از تولیدات داخلی است مورد استفاده قرار گیرد و به طور جد از استفاده کالا و نمونه وارداتی یا خارجی آن خودداری کنیم.

فرماندار چالوس گفت: توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سبب می‌شود هم کشور در امر تولید و فعالیت اقتصادی شکوفا شود و هم از سرمایه‌های ملی، توانمندی‌های مردم و دستگاه‌های اجرایی در افزایش بهره‌وری و به دنبال آن افزایش تولید ملی استفاده شود.

حاج میر قدیر رضایی بیان داشت: ما باید تولید ملی را در کشور افزایش دهیم و با افزایش دادن آنها کیفیت را بالا ببریم، با حمایت از کار می‌توانیم در زمینه اشتغال که بیشترین دغدغه مسئولان است موجب تشویق سرمایه‌گذاری سرمایه‌‌داران داخلی شویم. 

فرماندارچالوس متذکر شد: در شهرستان چالوس نیز باید برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شهرک صنعتی را برای اشتغالزایی و افزایش تولید ملی آماده کنیم و ضروری است برنامه‌ریزی اساسی در این صورت انجام گیرد.

مهندس رضایی در پایان اذعان داشت: خانواده‌ها باید در نظر داشته باشند که در خرید کالاهای خود دقت لازم را داشته و از تولیدات داخلی استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد