پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

چالوس و نوشهر در فضاهای فرهنگی مظلوم واقع شدند

منتخب مردم چالوس و نوشهر در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: در بحث فضاهای فرهنگی این دو شهرستان یکی از مشکل‌دارترین شهرها در سطح استان است زیرا ما در دو شهرستان یک سینما داریم مکانی برای اداره ارشاد و فضای فرهنگی مناسب در چالوس نداریم و این نشان از مظلومیت این دو شهرستان است.

وی افزود: چندین سال است که اعتبار مربوط به بهانه نداشتن زمین برگشت داده می‌شود. احمدی ادامه داد: دو شهرستان چالوس و نوشهر را باید واحد دید و به این صورت حتی دفتر مردمی ما نیز در مرکزیت دو شهرستان قرار می‌گیرد و دو شهرستان از یک فضای فیزیکی برخوردار هستند.

احمدی تاکید کرد: در بحث فعالیت‌ها هر کدام از شهرستان‌ها گره خاصی دارند، چالوس گره ترافیکی دارد و در اولویت است و نوشهر نیز در منطقه کجور از محرومیت خاصی برخوردار است. منتخب مردم چالوس و نوشهر در مجلس نهم بیان داشت: منطقه کلاردشت یک منطقه گردشگری است پس در این موضوع باید تلاش بیشتری شود تا بتوانیم منطقه نمونه گردشگری را در آنجا داشته باشیم.

وی تاکید کرد: معتقدیم تا به امروز جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تمام توان خود را نداشتیم پس با توجه به اینکه سهم مهم منطقه ما در دو شهرستان گردشگری است و باید در جذب سرمایه‌گذار در این حوزه اقدام شود.

وی افزود: در آماری که چند سال گذشته دریافت شد بیش از 85 درصد از مسافران نوروزی به خاطر دریا به دو شهرستان چالوس و نوشهر سفر می‌کنند و می‌توانستیم در حوزه گردشگری دریا اقدام مناسبی انجام دهیم.

وی همچنین در مورد حضور خود در کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: با توجه به سوابق تحصیلات و تجربه‌ام پیش‌بینی می‌شود در کمیسیون فرهنگی یا آموزش و تحقیقات حضور یابم اما تاکنون در این مورد تصمیمی گرفته نشد.

احمدی اظهار داشت: باید فضا را به سمت اتحاد و همدلی ببریم و پیشنهاد دادم نمایندگان مازندران به پیگیری پروژه‌های بزرگ شهرستان خود به صورت جمعی ورود کنند پس وقتی نامه‌ای با امضای کل نمایندگان برای وزیری ارسال شود نتیجه‌گیری کار نیز مطلوب‌تر می‌شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان در مورد این سئوال که برای ریاست مجلس به لاریجانی رأی می‌دهد یا حداد عادل گفت: رایزنی‌هایی صورت گرفته است ولی هنوز تصمیم نگرفته‌ام. 

فرماندارچالوس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد