پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

درخواست فرماندارچالوس ؛حضور تیم مدیریت بحران مازندران در چالوس

 در پی درخواست ویژه و ضرب العجل مهندس سیدقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس از استانداری مازندران مبنی بر اعزام تیم تخصصی و بررسی رانش زمین در روستای طویدره و جلوگیری از خسارت بیشتر؛ 

 تیم کارشناسی ستاد بحران استان کمتر از پنج ساعت در منطقه حضور یافت

  

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، در پی درخواست میرقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس از استانداری مازندران مبنی بر اعزام تیم تخصصی و بررسی رانش زمین در روستای طویدره و جلوگیری از خسارت بیشتر، تیم کارشناسی ستاد بحران استان کمتر از پنج ساعت در منطقه حضور یافت.

سیدقدیر رضایی فرماندار چالوس در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در این تیم اعزامی کارشناسانی در رشته‌های تخصصی زمین‌شناسی و زمین لرزه‌نگاری حضور دارند.

سیدقدیررضایی افزود: بر اثر رانش زمین در روستای طویدره کلاردشت 10 منزل مسکونی بین 40 تا 50 درصد خسارت دیدند.

وی ادامه داد: راه دسترسی و زمین‌های کشاورزی نیز بر اثر رانش زمین در این روستا دچار خسارت شدند.مهندس رضایی بیان داشت: هماهنگ شده تا افرادی که منازل مسکونی آنها بر اثر رانش خسارت دیده از تسهیلات بانکی مقاوم سازی استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس همچنین بیان داشت: تمام ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که نیاز به حضور و اقدامات آنها در روستای طویدره احساس می‌شود باید پیگیر فعالیت‌ها بوده و عملیات پیشگیری را انجام دهند تا مانع خسارت بیشتر به این روستا شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد