پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

شهرستان بزرگ چالوس میزبان لیگ فوتسال دسته 2 کشور شد

ساحل نشین: هومن ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار کرد: این مسابقات به مدت سه روز و در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که در پایان مسابقات از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

وی ادامه داد: در گروه یک این مسابقات، تیم‌های کوهدشت لرستان، کیان پارس‌آباد، پویای ورامین و مرزن قزل چالوس و در گروه دو نیز تیم‌های مرصاد تهران، بهاران قم، حسینی چالوس و صفاتوس مشهد حضور دارند و با هم به رقابت می‌پردازند. وی ادامه داد: چهار تیم صعودکننده در شهری دیگر با هم مسابقه می‌دهند که طی آن تیم‌های برتر به رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دو کشور صعود می‌کنند.

وی تصریح کرد: در نخستین روز این مسابقات استقبال خوبی از این مسابقات شد و این جای بسی خوشحالی دارد و این امر باعث می‌شود تا بتوانیم میزبانی مسابقات مهم‌تری را به میزبانی چالوس برگزار کنیم. ملک‌پور درباره وضعیت بازسازی ورزشگاه شهدای چالوس گفت: این ورزشگاه در حال بازسازی و گسترش است و دارای پیشرفت خوبی نیز هست.

وی بیان داشت: چمن‌کاری این ورزشگاه نیز آغاز شده است و با اتمام این بازسازی قصد داریم تا مسابقات فوتبال در سطحی بالا را برگزار کنیم و شاهد رشد و موفقیت بیشتر ورزش فوتبال در چالوس باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد