پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارچالوس : اعتبارات جبران سیل کلاردشت 6 میلیارد تومان شد

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان داشت: تحولات شهری بسیار خوبی در شهرستان چالوس و شهرهای تابعه آن در حال انجام است و شهرداری‌ها با حمایت شورای شهر روند خوبی را در پیش گرفتند. 

 

 

فرماندارچالوس اظهار داشت: از هر لحاظ از شهرداران حمایت می‌کنم و همه دستگاه‌های اداری نیز موظف به همکاری با شهرداری‌ها هستند.

مهندس رضایی درباره اعتبارت تخصیص یافته به سیل و رانش زمین در منطقه طویدره کلاردشت گفت: 100 میلیون تومان اعتبار برای خسارات ناشی از رانش زمین در منطقه طویدره کلاردشت و پنج میلیارد تومان اعتبار نیز برای جبران خسارت سیل در کلاردشت اختصاص یافت که یک میلیارد تومان دیگر نیز به این مبلغ افزوده شده است.

رییس ستاد طرح سالم سازی دریای استان مازندران خواستار توجه مسئولان به اصحاب رسانه و خبر شد و اظهار داشت: خبرنگاری شغل بسیار پر مخاطره و پراسترسی است و خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط و با سختی مشغول به فعالیت و انعکاس اخبر و رویدادهای منطقه هستند بنابراین از همه مسئولان شهرستان چالوس می‌خواهم تا همکاری نزدیک و مستمری با خبرنگاران داشته باشند و کمک کنند تا اخبار واقعی به گوش مردم برسد.

میرقدیررضایی ، فرماندار شهرستان چالوس ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند کمک بسیار خوبی برای مسئولان باشند چرا که می‌توانند از طریق خبرنگاران با مشکلات مردم شهر خود آشنا شده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد