پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

طرح سالم‌سازی دریای غرب مازندران با قاطعیت تمام آغاز به کار کرد

 ستاد طرح های سالمسازی دریای غرب استان مازندران با قاطعیت و جدیت کار خود را به ریاست سیدقدیررضایی ، فرماندارشهرستان چالوس آغاز کرد. مهندس میرقدیررضایی  ، رییس ستاد طرح های سالمسازی دریای غرب مازندران، اولین نشست خود را برای فرمانداران رامسر ، تنکابن ، عباس آباد و نوشهر در رامسر تشکیل داد .  
 سید قدیر رضایی ، فرماندارچالوس و رییس طرح سالم‌سازی دریا در غرب مازندران:
هرگونه پرواز تفریحی در فضای طرح سالم‌سازی دریا ممنوع است 

ساحل نشین: مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندارشهرستان چالوس که ریاست طرح سالم‌سازی دریا در غرب استان مازندران را نیز برعهده دارد،در اولین نشستی که برای فرمانداران غرب مازندران در شهرستان رامسر تشکیل داد ، تاکید کرد : هرگونه پرواز تفریحی در فضای طرح سالم‌سازی دریا از شهرستان نوشهر تا شهرستان رامسر ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سید قدیر رضایی ، رییس طرح های سالم سازی دریای غرب استان مازندران ، صبح امروز در نشستی با فرمانداران شهرستان‌های غرب استان در رامسر بیان داشت: به دلیل حفظ ارزش نظام و انقلاب اسلامی با توجه به هجمه فرهنگی دشمن و حضور بیش از حد گردشگران در غرب استان، اقدامات فرهنگی مناسب و همه‌جانبه در سواحل دریا به ویژه حوزه طرح‌های سالم‌سازی مورد تاکید است. 

حاج میرقدیررضایی تصریح کرد: اجرای طرح سالم‌سازی دریا از اول خرداد ماه سال جاری است. تمام مقدمات و برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص باید انجام شود.

فرماندار شهرستان چالوس اضافه کرد: ناجیان غریق از اول خرداد ماه باید در طرح‌ها حضور یابند و مشخصات کامل آنها به نیروی انتظامی ابلاغ تا هماهنگی لازم برای ساماندهی آن انجام شود.

مهندس رضایی تصریح کرد: شناسایی نقاط کور سواحل دریا در شهرستان‌های غرب استان قبل از خرداد ماه باید انجام شود و راه‌های دسترسی به آن مسدود شود.

فرماندار چالوس بیان داشت: هرگونه پرواز تفریحی در فضای طرح سالم‌سازی دریا ممنوع بوده و فرمانداران باید این موضوع را به مجریان طرح ابلاغ کنند تا مانع آن شوند. 

فرماندار نمونه ی نوروز 1391 تاکید کرد: دستگاه‌های بهداشتی و اورژانس و هلال احمر از اول خرداد ماه باید در طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب استان مستقر و نسبت به معرفی کادر خود نیز اقدام کنند.

مهندس رضایی متذکر شد: نصب تابلوهای راهنمایی مورد نیاز جهت اطلاع‌رسانی مهمانان و گردشگران با شناسایی مناطق مختلف در ورودی شهرستان‌ها مورد تاکید است.

رییس ستاد طرح سالم سازی دریای مازندران در پایان اذعان داشت: ضروری است شهرداران و بخشداران جهت پاکسازی حوزه‌های طرح دریای مربوطه تمهیدات ویژه‌ای بیاندیشند تا در ایام اجرای طرح شاهد انباشت زباله در این مناطق نباشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد