پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

چالوس 10 میلیارد تومان اعتبار تملک و دارایی جذب کرد

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، طرح هادی روستای تجن‌کلای علیا از توابع بخش مرکزی چالوس ظهر امروز با حضور فرماندارشهرستان چالوس و رییس ستاد طرح سالم سازی دریا در غرب استان مازندران به بهره‌برداری رسید. 

مهندس سیدقدیررضایی، فرماندارچالوس در این مراسم با اشاره به اینکه اعتبار تملک و دارایی شهرستان چالوس در سال 90 حدود 10 میلیارد تومان بوده گفت: از این میزان بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های هادی روستاها در نظر گرفته شد که یک پنجم اعتبارات شهرستانی است و نشان‌دهنده عزم دولت برای توسعه روستاهاست.

سید قدیر رضایی تصریح کرد: مشارکت و همراهی مردم باعث تلاش بیشتر مسئولان می‌شود که در نهایت باعث توسعه و زیباسازی فضای روستاها می‌شود. 

مهندس رضایی، فرماندار شهرستان چالوس استان مازندران ،  همچنین از رفع موانع جزیی برای اجرای فازهای بعدی طرح هادی روستای تجن‌کلا خبر داد و گفت: در صورت مشارکت بیشتر مردم، اعتباراتی نیز به این منظور اختصاص داده می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن چالوس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان چالوس دارای 109 روستای بالای 20 خانوار است، عنوان کرد: در 77 روستای این شهرستان طرح‌های هادی مطالعه شده و در پنج روستا در دست مطالعه است.

رضا کاظمی ابراز داشت: در سال 90 با مجموع اعتبارات اختصاص داده شده در 25 روستا حداقل یک فاز از طرح هادی عملیاتی شده است.وی خاطرنشان کرد: با تصویب هشت درصد اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها برای عمران و آبادانی روستاها شاهد توسعه روستاها خواهیم بود.

کاظمی درباره اجرای طرح هادی در روستای تجن‌کلای علیا نیز ادامه داد: این طرح با مشارکت مردم، شورای اسلامی و دهیاری این روستا در 300 متر طول مسیر در فاز اول اجرا شده که 600 متر جدول و کانیوو، یک‌هزار و 300 متر سنگ‌فرش، 2 هزار و 700 متر روکش آسفالت و روشنایی معابر با اعتبار 124 میلیون تومان انجام شده است.

وی متذکر شد: با اجرای این طرح در این روستا، فضای روستا بسیار زیبا شده که مورد استقبال روستائیان نیز قرار گرفته است.مدیر بنیاد مسکن چالوس تصریح کرد: علاوه بر اجرای طرح هادی در این روستا، 150 واحد مسکونی از تسهیلات وام مقاوم‌سازی بنیاد مسکن استفاده کردند و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.وی همچنین از صدور 232 جلد سند مالکیت برای اراضی این روستا خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد