پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

با همت فرماندارچالوس؛ آغاز عملیات پروژه گازرسانی به مرزن‌آباد

ساحل نشین: مهندس میرقدیررضایی، فرماندارشهرستان چالوس گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و پروژه‌های اساسی این خطه، پروژه گازرسانی به مرزن‌آباد است که به زودی پیمانکار آن انتخاب و عملیات آن اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، مهندس سید قدیر رضایی ، فرماندارشهرستان ،عصر امروز در همایش بزرگ شوراهای شهرستان چالوس که به میزبانی مرزن آباد برگزار شده بود، از خدمات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای تابعه این شهرستان تقدیر کرد و با اشاره به اصل 100 قانون اساسی مبنی بر فعالیت شوراها افزود: فرمانداران، بخشداران و سایر مقامات دولتی نیز در حدود اختیارات شورا ملزم به عمل کردن به تصمیمات شورا در راستای قانون هستند.

فرماندار چالوس با اشاره به همایش ملی تشیع و تبرستان که آبان ماه در مرزن آباد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های موجود در مرزن‌آباد نشان می‌دهد که این شهر می‌تواند میزبان همایش‌های بزرگ باشد و ما نیز در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

مهندس رضایی، رییس ستاد طرح سالم سازی دریای غرب استان مازندارن ، با بیان اینکه در تخصیص اعتبارات تملک و دارایی به شهرداری‌ها، مرزن‌آباد رتبه اول را داشته است، اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و پروژه‌های اساسی این خطه، پروژه گازرسانی به مرزن‌آباد است که به زودی پیمانکار آن انتخاب و عملیات آن اجرایی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد