پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

حضور دانش‌آموز مخترع چالوسی در نمایشگاه بین‌المللی سوئیس

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدصادق فرزیب ظهر امروز در یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان چالوس که با حضور مسئولان این شهر در مدرسه پسرانه شاهد چالوس برگزار شد، بیان داشت: یکی از نعمات اسلام شهادت است و شهادت مرگ در راه ارزش‌ها است که با آگاهی و بصیرت انتخاب می‌شود و این بسیار با ارزش است.

این مسئول ادامه داد: آرامش و امنیت و پیشرفت‌هایی که امروز داریم همه را مدیون شهدای گرانقدرمان هستیم و امروز عزت و اقتدار و زندگی شرافتمندانه ما از شهداست.

فرزیب با بیان اینکه اخلاق نیکو از ویژگی‌های شهدای ما بود، گفت: انقلاب اسلامی ما نیز با شهادت پیروز شد و بنابراین برای تداوم و حفظ دستاوردهای آن نیز باید در مسیر شهادت گام برداریم.

وی به موفقیت‌های سه دهه اخیر کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: در سه دهه اخیر اگر توانستیم در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کنیم به خاطر رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و بعد از آن تدابیر و بصیرت مقام معظم رهبری و جانفشانی رزمندگان اسلام بود.

مدیر آموزش و پرورش چالوس دانش آموزان را امیدهای جامعه خواند و افزود: تا سال 57 هیچگونه اختراعی در ایران ثبت نشد، اما در سال 66 و در اوج جنگ تحمیلی ایران توانست در بخش اختراعات در دنیا مقام بیاورد و امروز نیز ایران جزو 10 کشور برتر المپیاد دانش آموزی جهان است.

وی خاطرنشان کرد: راه ناامید کردن دشمنان و سربلندی بیشتر ایران اسلامی پیروی از ولایت و قدم نهادن در راه شهادت است.

فرزیب در پایان اذعان داشت: امیر کیان دانش‌آموز چالوسی به عنوان یکی از مخترعان کشورمان در بخش دانش‌آموزی در آینده‌ای نزدیک در نمایشگاه اختراعات در سوئیس که با حضور بیش از 40 کشور جهان برگزار می‌شود حضور خواهد یافت که در حال حاضر مقدمات شرکت این مخترع دانش‌آموزی در حال انجام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد