پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فعالیت چشمگیر و فعال ستاد طرح سالم سازی دریای غرب مازندران

مهندس میرقدیررضایی :  

70 درصد طرح های سالم سازی شهرستان های غرب استان مازندران آماده شده است و 30 درصد باقیمانده تا اول خرداد آماده است.

ساحل نشین: ستاد طرح سالمسازی دریا در غرب استان مازندران دومین جلسه رسمی خود را در تنکابن به ریاست سیدقدیررضایی ، رییس این ستاد با حضور فرمانداران رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، چالوس ، نوشهر و نور تشکیل داد . مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار شهرستان چالوس و رئیس ستاد طرح سالم‌سازی دریا در غرب استان مازندران ، گفت: 70 درصد از طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب استان آماده‌سازی شدند و امیدواریم 30 درصد باقیمانده نیز تا اول خرداد آماده شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، مهندس سید قدیر رضایی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد طرح سالم‌سازی دریا منطقه غرب مازندران که با حضور فرمانداران غرب استان مازندران در تنکابن برگزار شد، بیان داشت: واگذاری طرح‌های دریا به بسیج سازندگی مورد موافقت بوده اما از نظر شرایط حقوقی و واگذراری نیازمند بررسی و برنامه‌ریزی اصولی است.

مهندس میر قدیر رضایی ادامه داد: یکی از نکات مهمی که در دستور کار قرار دارد بحث ناجیان غریق است که انتظار داریم تربیت بدنی استان پیرامون این مسئله برنامه‌ریزی و نسبت به عملیاتی نمود برنامه‌های ناجیان غریق اقدام کند.

مهندس رضایی تصریح کرد: پیشگیری از غرقی‌‌ها در سواحل دریای شهرهای غرب استان یکی از اولویت‌های این ستاد است که  در هر شهرستان در جلسات شهرستانی طرح دریا نسبت به چیدمان نیروهای نجات غریق اقدام خواهند کرد. فرماندارچالوس بیان داشت: برگزاری جلسات طرح دریا در شهرستان‌های غرب استان با حضور متولیان مربوطه در دستور کار قرار دارد.

میرقدیررضایی تصریح کرد: 70 درصد از طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب استان آماده‌سازی شدند و امیدواریم 30 درصد باقیمانده نیز تا اول خرداد آماده شوند.

رییس ستاد طرحهای سالمسازی دریای غرب استان مازندران گفت: با توجه به موقعیت گردشگری شهرستان‌های غرب استان موضوع‌های فرهنگی در دستور کار این ستاد قرار دارد و ادارات فرهنگی باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب در طرح‌های دریا باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد