پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

اجازه نمی دهیم در سواحل غرب استان مازندران گناهی رخ دهد

ساحل نشین: مهندس میرقدیررضایی ، فرماندار شهرستان چالوس و رییس ستاد طرح سالم سازی دریای غرب استان مازندران گفت: طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران از سوی استانداری مازندران به فرمانداری چالوس محول شد.   

  • هرگونه پرواز تفریحی بر فراز سواحل دریا در غرب مازندران ممنوع است 
  • در اختیار گذاشتن قایق های تندور و پرداخت معوقه های ناجیان بخشی از درخواست های ما از استان هست   
  •  از شهروندان چالوسی در ورودی طرح سالمسازی دریا و حتی نمک‌آبرود نباید ورودی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی ، فرماندارچالوس و رییس ستاد طرحهای سالم سازی غرب استان مازندران عصر امروز در همایش طرح سالمسازی دریای غرب مازندران ،با حضور فرمانداران نوشهر، چالوس ، تنکابن ، عباس آباد و رامسر  ، بیان داشت: همایش طرح سالمسازی دریا کار نو و جدیدی است که چالوس بتواند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت خدمات‌رسانی به مردم پاسخگوی نیاز مردم، مسافرین و گردشگران باشد.

مهندس سیدقدیررضایی افزود: چالوس همواره در خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران بسیار خوب عمل کرده و بنابراین باید اکنون نیز دست در دست یکدیگر داده و خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

میر قدیر رضایی به طرح سالمسازی دریا اشاره کرد و عنوان داشت: امروز در زمینه طرح سالمسازی دریا به جایگاه بسیار خوبی دست یافتیم اما هنوز جا برای بهتر شدن در این باره را داریم.

مهندس رضایی گفت: طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران از سوی استاندار مازندران به فرمانداری چالوس محول شد و ما نیز آمادگی داریم تا با عزت و افتخار در خدمت مسافران و مهمانان در سواحل غرب مازندران باشیم.

فرماندار شهرستان چالوس گفت: در اختیار گذاشتن قایق‌های تندور برای کنترل بهتر سواحل دریا و نیز پرداخت معوقه‌های ناجیان غرب مازندران نیز بخشی از درخواست‌های ما از استان هست.

فرماندار نمونه کشور و مازندران اظهار داشت: برای آماده‌سازی طرح دریا یازده فرصت باقی است و در این مدت همه مسئولان باید دوندگی بیشتری از خود نشان دهند تا همه چیز مهیای خدمات‌رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران باشد.

سیدقدیررضایی ،فرماندارچالوس ادامه داد: مقوله فرهنگی در راس همه امور و کارهاست و  همه دستگاه‌های اداری باید در این باره برنامه‌ریزی و حرکت کنند. رییس طرح سالمسازی دریا در استان مازندران بیان داشت: در سواحل غرب مازندران اجازه نمی‌دهیم گناهی رخ دهد و در این راه نیروی انتظامی با هرگونه ناهنجاری در سواحل برخورد خواهد کرد.

میر قدیر رضایی درباره اخذ ورودی در طرح دریا اظهار داشت: از شهروندان چالوسی در ورودی طرح سالم سازی دریا و حتی نمک‌آبرود نباید ورودی گرفته شود چرا که آنها شهروندان ما هستند. وی افزود: هدایتگر طرح دریا در ورودی شهر بسیار مهم است زیرا افراد از این طریق می‌توانند از فاصله و مسیر خود تا طرح دریا آگاهی یابند و هدایت شوند.

مهندس سید قدیر رضایی به پروازهای در آسمان چالوس و غرب استان مازندران اشاره کرد و گفت: هرگونه پرواز تفریحی تفریحی اعم از کایت و هواپیمای یک نفره و پاراگلایدر بر فراز طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد