پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

سیدقدیررضایی، فرماندارچالوس : وضعیت را بحرانی اعلام می کنم

ساحل نشین: مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار چالوس گفت: خطر ناشی از سیل پل مرکز شهر چالوس را تهدید و احتمال تخریب آن وجود دارد. به گزارش خبرنگار مهر، سید قدیر رضایی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان افزود: با توجه به سیل اخیر دیواره های رودخانه مرکز شهر چالوس تخریب و زیر پل مرکز شهر نیز تا حدودی خالی و تخریب شده است. 

سید قدیر رضایی ادامه داد: از ستاد بحران استان به ویژه شخص استاندار، خواستار رسیدگی ویژه داریم زیرا خطر جدی پل مرکزی چالوس را تهدید می کند.

میرقدیررضایی گفت: در بخش کشاورزی، کشاورزان در بحث تامین آب دچار مشکل بوده و خسارتهایی تا کنون به این بخش وارد شده و ضروری است اداره آب منطقه ای و جهاد کشاورزی در جهت بهبود وضعیت فعلی کشاورزان اقدام کند. 

مهندس رضایی تصریح کرد: در حال حاضر نیاز است ستاد بحران مازندران اعتبار مقطعی برای این پروژه در نظر بگیرد تا بتواند فعالیت های ضروری را در بحث ساماندهی رودخانه مرکز شهر انجام دهد.

مدیرکل سابق امنیتی انتظامی استانداری مازندران افزود: دیوار کشی و ساماندهی رودخانه مرکز شهر چالوس ضروری بوده و نیاز است ادارات متولی در این زمینه هر چه سریعتر وارد عمل شده و اقدامات اساسی انجام دهند. 

رییس ستاد طرح های سالم سازی غرب مازندران تصریح کرد: اعلام می کنم با توجه به احتمال تخریب پل مرکزی چالوس به دلیل ریزش دیواره های رودخانه وضعیت بحرانی داریم و ضروری است ستاد بحران استان با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی را آغاز کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد