پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

با پیگیری های فرماندار ؛چمن زمین فوتبال چالوس آماده بهره‌برداری

ساحل نشین: نورالدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: با پیگیری های سیدقدیررضایی ،‌ فرماندار شهرستان چالوس ، ترمیم و ایجاد چمن زمین فوتبال شهدای چالوس که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری هم بوده ،‌آماده بهره برداری است که  150 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: سالن طبقاتی چالوس نیز که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به چالوس بوده دارای یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است و تاکنون پیشرفت فیزیکی 45 درصدی دارد.

حسینی ادامه داد: از محل اعتبارات سالن طبقاتی چالوس و با اعتباری بالغ بر 55 میلیون تومان خوابگاه هنرجویان و تیم‌های ورزشی و پنج دهنه واحد تجاری در قسمت شمال غربی زمین فوتبال شهدای چالوس احداث می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: یک دستگاه خودروی میدل باس جهت اعزام تیم‌های ورزشی به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر در آینده‌ای نزدیک خریداری و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس بیان داشت: در سال جاری نسبت به ترمیم و زیباسازی تمام سالن‌های ورزشی شهرستان چالوس اقدام شد تا ورزشکاران در محیطی زیبا و با نشاط به ورزش بپردازند.

وی اذعان داشت: هیئت‌های ورزشی شهرستان چالوس نیز برنامه تقویمی خود در سال جاری را تنظیم و در دست اجرا قرار دارند و این اداره نیز از هیئت‌هایی که به صورت مستمر و منظم به اجرای برنامه ورزشی خود اقدام کنند حمایت می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد