پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

یک مجتمع چند منظوره در مرکز استان مازندران کلنگ‌زنی شد

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی حجازی ،‌ شهردار ساری عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع چند منظوره دنیای آرزو در حاشیه شهرستان ساری در جاده خزرآباد اظهار داشت: ساخت مجتمع دنیای آرزو از شورای سوم پیگیری شد که با حضور چند سرمایه‌گذار و خیر مدرسه‌ساز کشور در ساری از امروز کار اجرایی و ساخت این پروژه آغاز می‌شود.

سید علی حجازی درباره مشخصات فنی این پروژه بیان داشت: مجتمع دنیای آرزو در پنج بلوک شامل ساختمان اداری، تجاری و مسکونی در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این پروژه حدود پنج سال طول می‌کشد، بیان داشت: برای ساخت این پروژه نیاز به نیروی کار مناسب داریم که بخشی از نیروی کار ساختمانی ساری در این پروژه فعال می‌شوند و پس از اتمام کار برای فعالیت، این پروژه نیز نیروی کار مناسبی را پوشش می‌دهد.

در این مراسم که اعضای شورای شهر ساری و جمعی از مسئولین شهرستان ساری حضور داشتند ،‌ حجازی یکی از اهداف اصلی ساخت مجتمع چند منظوره در ساری را تامین‌کننده بستر مناسب برای مبادلات تجاری و اشتغال در زمینه خدمات‌رسانی به شهروندان عنوان کرد و بیان داشت: با شروع ساخت این پروژه رونق مناسبی در صنعت ساخت‌وساز در مرکز استان ایجاد می‌شود.

مدیرعامل پروژه چند منظوره دنیای آرزو نیز در این مراسم با بیان اینکه پروژه دنیای آرزو تنها متعلق به شهرداری و شورای شهر نیست، بیان داشت: این پروژه برای رفاه حال مردم ساری ساخته می‌شود که بدون حمایت مردم اجرای این پروژه به اتمام نمی‌رسد. فرهاد شاهسوارنی در پایان با تاکید بر حمایت مردمی برای ساخت این پروژه خطاب به مردم ساری بیان داشت: تقاضا می‌کنم در ساخت این پروژه با ما همراه باشید که برای اجرای بهتر و زیباتر این پروژه نیاز به همراهی و همدلی با مردم ساری داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد