پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

۶ طرح سالم‌سازی دریا در چالوس آماده افتتاح شد

ساحل نشین: میرقدیررضایی، فرماندارچالوس و رییس ستاد طرح های سالم سازی غرب استان مازندران ،‌ با اشاره به اینکه آماده‌سازی طرح‌های سالم‌سازی دریا با بهترین خدمات در اولویت کار فرمانداری قرار دارد، از آماده‌سازی شش طرح سالم‌سازی دریا در چالوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس ، مهندس سید قدیر رضایی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های سالم‌سازی دریای شهرستان چالوس ، با اعلام اینکه طرح‌های سالم‌سازی از اول خرداد افتتاح می‌شوند گفت: با توجه به اینکه شنا از مهم‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های تابستانی به ‌ویژه در ایام تابستان در شهرهای ساحلی به شمار می‌رود، آماده‌سازی طرح‌های سالم‌سازی دریا با بهترین خدمات در اولویت کار ما قرار گرفت. مهندس رضایی اظهار داشت: در مجموع شش طرح سالم‌سازی در شهرستان چالوس در نقاط رادیو دریا، هتل پارسیان و تفرجگاه ساحلی هر کدام در دو طرح بانوان و آقایان از ابتدای خردادماه به مسافران و شهروندان برای استفاده از دریا خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام عوامل طرح سالم‌سازی اعم از نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، شبکه بهداشت، تربیت بدنی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد و دیگر نهادهای مرتبط در آمادگی کامل به سر می‌برند تصریح کرد: امسال به دلیل پیگیری‌های رئیس طرح‌های سالم‌سازی استان فضای بسیار مناسبی نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت که مطمئنیم مردم نیز از این طرح‌ها رضایت خواهند داشت. 

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل شرعی و فرهنگ حجاب توسط مسافران و شهروندان در نوار ساحلی و طرح‌های سالم‌سازی تصریح کرد: دریا نعمتی الهی است که مردم شمال کشور و منطقه از آن برخوردارند، این زیبای خفته به همان نسبت خطرناک است، بنابراین دغدغه ما ابتدا حفظ جان مردم و جوانانی است که از این منبع الهی و ارزشمند استفاده می‌کنند.

فرماندار چالوس خاطر نشان کرد: از مسافران و شهروندان تقاضا داریم به تذکرات و علائم نصب شده توجه کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار در این رابطه نباشیم. سیدقدیررضایی،‌فرماندارچالوس با بیان اینکه در سطح شهرستان مجموعاً 20 ناجی غریق و حدود 500 نفر در مجموعه دست‌اندرکاران طرح در طول روز فعالیت خواهند داشت گفت: 15 نقطه کور در نوار ساحلی چالوس شناسایی شدند که در همین رابطه به مجتمع‌های ساحلی و ویلاهای شخصی تذکر دادیم که بدون هماهنگی مجموعه دست‌اندرکاران وارد آب نشوند.

رییس ستاد طرح های سالمسازی دریا در غرب استان مازندران ،‌ با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و ناجیان غریق بر نقاط کور نیز نظارت خواهند داشت اذعان داشت: قایق‌هایی در مسیر دریا داریم که نقاط کور را بررسی و مورد بازدید قرار می‌دهند. وی در پایان تاکید کرد: با مجتمع‌هایی که در این رابطه تخلف کنند به شدت برخورد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد