پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

افتتاح پروژه‌های مصوبه‌های سفر رهبری و دولت در چالوس

ساحل نشین: به گزارش فارس از شهرستان چالوس، سید قدیر رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته روابط عمومی این شهرستان با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نگاهی عمیق و با عنایت به جایگاه رفیع نظام اسلامی در جهان امروز، امسال را به این نام نامگذاری کردند.

فرماندارچالوس تصریح کرد: با این دیدگاه که ایران اسلامی امروز به قدرتی مافوق در جهان تبدیل شده، نباید دستش را جلوی دیگر کشورها دراز کند و باید به درجه‌ای برسیم که از نظر اقتصادی نیز همانند دیگر بخش‌ها خودکفا بوده و روی پای خودمان بایستیم. 

 

* روابط عمومی‌ها چشم و چراغ ادارات هستند

مهندس میرقدیررضایی، فرماندارشهرستان چالوس با ابراز رضایت از عملکرد شورای روابط عمومی شهرستان چالوس در سال گذشته گفت: روابط عمومی‌ها چشم و چراغ ادارات هستند و باید اطلاعات درست و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به مردم اعلام کنند و اطلاع‌رسانی و خدمات دولت در بخش‌های مختلف جزء وظایف روابط عمومی‌ها است.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه در سال 91 بسیاری از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری و سفر هیئت دولت در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسند، ادامه داد: تحولات خوبی را در سطح شهرهای چالوس، کلاردشت، مرزن‌آباد و هچیرود شاهدیم و شهرداران این شهرها به‌ویژه شهردار جدید چالوس عملکرد خوبی را در این مدت داشته‌اند.

قدیر رضایی با تاکید بر اینکه سال 91 سال تحول چالوس خواهد بود، متذکر شد: تمام تلاش ما اجرای قانون است و چنانچه برخی از مراجعه‌کنندگان به ادارات از اجرای قانون گله‌مند باشند وظیفه روابط عمومی‌هاست تا با اطلاع رسانی درست به مردم در این رابطه اعتمادسازی لازم را صورت دهند.

در ادامه این جلسه، احمد علیزاده به عنوان مسئول جدید روابط عمومی فرمانداری شهرستان چالوس معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد