پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

مسئولان استانی برای رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد اقدام کنند

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، سید قدیر رضایی، فرماندارچالوس صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد و با حضور مدیر شهرک‌های صنعتی استان، جمعی از مسئولان شهرستان و تعدادی از سرمایه‌گذاران در شهرداری مرزن‌آباد برگزار شد با اشاره به اقتدار نظام اسلامی، عدم اقتدار در مسائل اقتصادی را زیبنده کشور ندانست.

مهندس سیدقدیررضایی اظهار داشت: عدم اشتغال در منطقه و مشکلاتی که به تبع آن ایجاد شده است مهم‌ترین موضوع‌های مورد پیگیری شهرستان در سال جاری است.

رضایی ادامه داد: شهرک صنعتی مرزن‌آباد به عنوان تنها واحد صنعتی در این شهرستان است که می‌تواند در ایجاد اشتغال کمک‌کننده باشد بنابراین لازم است تا نسبت به رفع مشکلات آن اقدام شود.

فرماندار شهرستان چالوس با اشاره به اینکه شهرستان چالوس به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و توریستی شرایط ویژه‌ای دارد و باید در بحث توسعه صنعتی توجه ویژه‌ای به آن شود، تصریح کرد: هیچ مانعی برای رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد در شهرستان وجود ندارد و تمامی مسئولان آمادگی رفع موانع را دارند.

در ادامه امام جمعه مرزن‌آباد نیز با اشاره به تاکید و توجه اسلام به مسائل اقتصادی و معیشتی افزود: فرهنگ و باور عمومی نسبت به اقتصاد غلط است و تا زمانی که این فرهنگ غلط وجود دارد اقتصاد درست نخواهد شد.

حجت‌الاسلام محمود علیخانی خاطرنشان کرد: تفکر منفی نسبت به مالکیت، تولید، درآمد و ثروت، نگاه تضادآمیز بین کارگر و سرمایه‌گذار، عدم تفهیم درست برخی از مفاهیم دینی، نگاه دولت محوری نسبت به مسائل اقتصادی، رفع قبح تکدی‌گری، عدم تمایل به کارکردن، نگاه منفی به تجارت، عدم ارتباط با کشورهای مختلف، نگاه منفی به ریسک‌پذیری و خطرکردن از جمله مواردی است که وضعیت اقتصادی را در کشور تحت شعاع قرار داده است.

وی با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اذعان داشت: باید سرمایه‌گذاران را ترغیب کرد تا برای رفع نیازهای جامعه حرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد