پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

محمدحسین عموئی، اولین شهردار شهر ارطه شد

ساحل نشین: محمدحسین عمویی ، به عنوان اولین شهردار شهر جدید ارطه انتخاب شد.
به گزارش ساحل نشین ، مهندس محمدحسین عموئی با کسب قاطع آرای اعضای شورای اسلامی شهر ارطه به عنوان اولین شهردار شهر جدیدالتاسیس ارطه انتخاب و قرار است روز شنبه ،سوم تیرماه 91 معارفه شود.  


شنیده ها حاکیست که شورای شهر ارطه ، از بین کاندیداهای شهرداری ارطه و پس از بررسی سوابق و عملکرد آنان ، در نهایت اعضای شوراء ،  سوابق ، عملکرد و شایستگی های وی را برای تصدی این سمت مناسب تشخیص دادند.
پس ازاینکه که شورای اسلامی شهر ارطه انتخاب اولین شهردار این شهر را جهت طی مراحل قانونی و صدورحکم به فرمانداری قائمشهر معرفی کردند ، شنیده ها حاکیست که سیدعلی اکبر طاهایی ، استاندار مازندران هم حکم شهردار جدید ارطه را صادر کرده است و قرار است در روز شنبه سوم تیرماه معرفی شود.
مهندس عمویی ، متولد شهرستان قائمشهر و فرزند ارشد سردارشهید موسی عمویی ، از فرماندهان به نام 8 سال دفاع مقدس است.
محمدحسین عمویی بیش از  8 سال سابقه خدمتی داشته و دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک  و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری می باشد. وی دارای سوابق خدمتی و مسئولیتی در شهرداری شهرستان ساری و شهرداری شهرستان قائمشهر و سازمان های تابعه ی این دو شهرداری است .همچنین مشاور امور عمرانی و برنامه ریزی شهری معاونت استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن ومشاور امور عمرانی فرماندار محمود آباد را در سوابق کاری خود دارد.  ظاهرا چندی پیش نیز ، پیشنهاد یک شهرداری دیگر در یکی از شهرهای استان های همجوار به وی داده شده بود ، که به دلیل اینکه وی ، علاقه زیادی که به خدمت برای مردم ولایتمدار مازندران و خصوصاً زادگاه خود دارد، آن را رد کرده بود .
خاطرنشان می کند که در مرداد ماه 1390 با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور، روستای قادیکلا ارطه مرکز دهستان بیشه سر بخش مرکزی شهرستان قائم شهر پس از ادغام با روستای جوجاده ارطه،قاسم خیل ارطه، بورخیل ارطه و کفشگرکلا ارطه از توابع همین دهستان به شهر تبدیل و به عنوان شهر ارطه شناخته شد و معاون سیاسی وزیر کشور طی نامه ای به طاهایی ، استاندار مازندران ، تغییر در تقسیمات کشوری این استان را ابلاغ کرد.
شهر جدید ارطه بیش از 15هزار نفر جمعیت دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد