پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

تجهیز بیمارستان چالوس بودجه 8 میلیارد تومانی می‌خواهد

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی ظهر امروز در بازدید از روند احداث بیمارستان فوق تخصصی چالوس اظهار داشت: پروژه بیمارستان فوق تخصصی چالوس با توجه به اینکه در زمره پروژه مهر ماندگار ریاست جمهوری قرار دارد از نظر اعتبارات در وضعیت بسیار مطلوبی است.

وی افزود: روند سرعت کار اجرای پروژه بیمارستان فوق تخصصی چالوس نیز با دارا بودن فضای ساختمانی و فیزیکی مناسب، در شرایط خوبی بسر می‌برد و تلاش‌ها بر این است که تا شهریور ماه 91 رسمی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.احمدی گفت: بحث تجهیز این بیمارستان وضعیت خوبی ندارد و نیاز به بودجه‌ای معادل 8 میلیارد تومان است که باید با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مازندران این موضوع را در دستور کار قرار داده و نسبت به رفع آن تلاش کنیم.

فرماندار سابق شهرستان چالوس ابراز داشت: ظرفیت فضای اورژانس و بخش CCU چالوس دو برابر شد و فضای ICU هم می‌توانست بهتر باشد و حتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز نظر خیلی مساعدی در این باره ندارد. نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته آتی در کنار چند موضوعی که در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است موضوع بیمارستان چالوس نیز در دیدار با وزیر بهداشت مطرح خواهد شد تا در راستای نیازمندی‌های آن اقدامات لازم انجام شود.

وی درباره بخش دیالیزی بیمارستان چالوس بیان داشت: امروز شاهد خرابی چند دستگاه دیالیز در این بخش بودیم در حالی که این بخش یکی از سخت‌ترین بیماران را مورد پذیرش قرار می‌دهد.

این مسئول متذکر شد: حتی برخی بیماران برای امور درمانی خود باید یک روز در میان به این بخش مراجعه کنند بنابراین پیگیری‌های لازم به‌زودی انجام می‌شود تا دستگاه R.O و دیالیز به این بخش اضافه شود تا نیاز بیماران برطرف شود.احمدی درباره بازدید خود از جاده‌های کجور اذعان داشت: با توجه به اتمام زیرسازی جاده روستاهای چتن و فیروزآباد کجور به‌زودی عملیات آسفالت آن نیز شروع می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد