پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

مجلس برای اتمام آزاد راه تهران - شمال به دولت کمک می‌کند

ساحل نشین: کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با انتقاد از طولانی شدن ساخت آزاد راه تهران – شمال خواستار بررسی موانع اجرایی شدن آن شد و اظهار داشت: زمان 30 ساله برای ساخت یک آزاد راه قابل قبول نیست.

عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: طولانی شدن مدت ساخت پروژه تهران – شمال نشان می‌دهد که این طرح از دغدغه‌های اصلی مسئولان مرتبط نبوده است.وی با تاکید بر اینکه آزاد راه تهران – شمال باید مورد توجه اصلی وزارت راه و شهرسازی قرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن آزاد راه تهران – شمال باید از ظرفیت‌های مختلف موجود استفاده کرد.

رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از قول وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح دو فاز این آزاد راه در آینده خبر داد و یادآور شد: مجلس شورای اسلامی برای بهره‌برداری از آزاد راه تهران – شمال مصمم و جدی است.علیپور عنوان کرد: اگر اجرایی شدن این طرح به خارج شدن آن از مدیریت بنیاد مستضعفان و یا به طرح مجلس نیاز دارد، آماده همکاری هستیم. نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس مصصم است برای اتمام آزاد راه تهران – شمال به دولت کمک کند.

این مسئول پیگیری جدی را از موفقیت مدیران ذکر کرد و گفت: کار و تلاش جدی و پیگیر باید در دستور کار قرار داشته باشد و مسئولان نمایش کار ندهند و در همه نقاط و به صورت گسترده کار کنند. رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که با ساخت انبوه مسکن مهر شاهد کاهش قیمت مسکن نبوده‌ایم، اذعان داشت: کیفیت مصالح، مکان ساخت و شرایط جغرافیایی مسکن باید مورد توجه قرار گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1391/05/06 ساعت 05:00 ب.ظ http://2fblog.rozblog.com/

سلام دوست عزیز منم آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد