پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی و فرماندار تنکابن از امپراطور تنکابن

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران و معاونت استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن از مجتمع تفریحی، توریستی و تجاری امپراطور تنکابن 


تنکابن ـ خبرنگار اطلاعات: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران و مهندس میرقدیررضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن به اتفاق خوش قلب ، شهردارتنکابن وسایر مسئولان شهرستان از پروژه‌های عمرانی و گردشگری شهرستان تنکابن بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران در گفتگویی اظهار داشت: هدف از این بازدید‌ها در ادامه استمرار برنامه‌های سال 89 است که در این راستا مشکلات پروژه‌های حوزه گردشگری شهرستان تنکابن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: صنعت گردشگری به عنوان یک فرصت اشتغالزایی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کند و باید تلاش کنیم تا از این ظرفیتهای موجود در استان سرسبز مازندران به خوبی بهره‌گیری کنیم که این امر با تامین زیرساختهای مورد نیاز این صنعت میسر است و ما باید بسترهای سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند در این فضا به سرمایه‌گذاری بپردازند. 
وی گفت: با توجه به اینکه در برنامه پنجم توسعه استان کشاورزی و گردشگری محوری‌ترین حوزه‌های توسعه عمرانی است. ایجاد بستر‌های لازم و رفع برنامه‌های ساخت چنین پروژه‌هایی (که امروز در تنکابن هم از پروژه تفریحی، توریستی، تجاری، رفاهی امپراطور بازدید به‌عمل آمد.) بتوانیم شرایط استان را برای بهره‌گیری از طبیعت زیبای کوه، جنگل و دریا فراهم آوریم.  
سیدقدیررضایی ، معاونت استاندار و فرماندارویژه تنکابن در این بازدید گفت: انتظار ما این است که خداوند جنگل و دریا را به ما عطا فرمود ما نیز حداقل امکانات برای گردشگران را فراهم نمائیم تا بتوانند از این نعمات استفاده کنند.

سید قدیر رضایی افزود: از مدیرکل میراث فرهنگی تشکر می‌کنم که نگاه ویژه‌ای به این منطقه دارند ولی شهرستان تنکابن از نظر امکانات گردشگری دارای کمبودهایی است و این کمبودها باید برطرف شود . 
فرماندارتنکابن برطرف شدن این مشکلات را با آوردن امکانات مناسب و سرمایه گذاران در منطقه مرتبط دانست و افزود: یقیناً امکاناتی که این دولت دارد می‌تواند مشکلات منطقه برطرف شود و گردشگری در منطقه رونق گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد