پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

بازدیدفرماندارچالوس ازمحورکندوان درتاریخ انقلاب اسلامی بی سابقست

 سید قدیر رضایی ، فرماندار شهرستان چالوس ،

به صورت سرزده از محور کندوان بازدید کرده است ، 

که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و  

همچنین از فرمانده پلیس راه کندوان 

 با هدیه ای تقدیر نموده است 

ساحل نشین: به گزارش شمال آنلاین، شعبانعلی واحدی در ستاد تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:60 دستگاه اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفر هستند.

شعبانعلی واحدی ، مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری مازندران در ستاد تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:60 دستگاه اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفر هستند.

وی ادامه داد:فرمانداران،بخشداران،دهیاران و شهرداران و 9 کمیته در این ستاد فعالیت می کنند. واحدی با اشاره به اینکه از غرب تا شرق مازندران بازرسی انجام شده،تصریح کرد:زحمات اصحاب رسانه در پوشش اخبار ستاد تسهیلات سفر ستودنی است.

وی با بیان اینکه در غرب استان مازندران در ورودی کاربسیار زیبایی انجام شده ،بیان داشت:میرقدیررضایی ، فرماندار شهرستان چالوس به صورت سرزده از محور کندوان بازدید کرده که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و ضمن بازدید محور کندوان ، از فرمانده پلیس راه کندوان با هدیه ای تقدیر نموده است. 

واحدی ضمن تقدیر ویژه از اقدامات رضایی، فرماندار چالوس ، با اشاره به اینکه کمیته فرهنگی با انتشار کتابچه هایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام مناسبی انجام داده،اضافه کرد:مطالبات فرهنگی و سایر دغدغه های رهبری از سال 69 تا 90 در این کتابچه ها منتشر شده است. وی گفت:تاکنون 18 مورد شکایت در استان گزارش شده که توسط کمیته بازرسی، مورد بررسی قرار گرفته است. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد