پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

امام جمعه ساری : استکبار جنگ روانی را ابزار تخریب نظام می‌داند

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از ساری آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه نماز پر فیض جمعه و در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با گرامیداشت این ماه پر برکت با بیان اینکه در ضیافت خدا باید به خود سازی برسیم، اظهار داشت: روزه گرفتن گناه سوزی است، در ماه مبارک رمضان باید پالایشی در عملکردمان داشته باشیم.

وی به مسائل روز جامعه پرداخت و ادامه داد: گرانی و تورم حاکم در کشور ناشی از تحریم است، ولی نباید با کم فروشی و احتکار، تحریم‌ها و نارسایی‌های اقتصادی را تشدید کنیم.این مسئول با اشاره به اینکه کشور نیازمند انقلاب فرهنگی، اخلاقی و منش سیاسی از بعد اسلامی است، تصریح کرد: اگر تقوای سیاسی بر عملکرد ما حاکم شود از تحریم و فشارهای دشمن عبور می‌کنیم.

طبرسی سالروز شهادت حضرت خدیجه (س) و آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری را به تمام نمازگزاران تسلیت گفت و یادآور شد: شیخ فضل‌الله نوری خواستار مشروطه مشروعه بود که در این راه نیز مظلومانه به شهادت رسید. وی ادامه داد: امام راحل ادامه دهنده راه این روحانی شهید بودند و ما نیز باید در حفظ حریم ولایت بکوشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه امروزه دشمن درصدد از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در کشور است، بیان داشت: صیانت و تبعیت از ولایت وظیفه همه است. این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن بعد از33 سال پیروزی انقلاب اسلامی لحظه‌ای از آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی دست برنداشت، گفت: دشمن در صدد است تا با تحریم‌ها استقلال را از کشور ما سلب کند.

امام جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه هم‌اکنون در غرب اتحاد بی‌نظیری ایجاد شد تا نظام جمهوری اسلامی را فلج کند، یادآور شد: گزینش غرب جنگ نظامی نیست، استکبار جنگ روانی را ابزار تخریب نظام دانست. وی ادامه داد: نجابت و بیداری مردم کشور ما الگویی در منطقه شد و همین امر عاملی موثر در خنثی سازی اهداف دشمن است.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه رهبری تاکید بر اتحاد بین سه قوه دارند، بیان داشت: نباید با مشکلاتی که دشمن در کشور ایجاد کرده گزک به دست استکبار دهیم. این مسئول به جنگ اراده‌ها اشاره کرد و یادآور شد: کشور ما در مقابل فشارهای روانی دشمن و تحریم‌ها قد خم نمی‌کند، گفت: کشور ما در برابر تحریم‌ها تسلیم نمی‌شود. خطیب جمعه مرکز مازندران به انسجام دولت و ملت اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولان قول جبران برخی نارسایی‌ها و مشکلات جامعه را دادند و ما نیز در حفظ نظام اسلامی باید بکوشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد