پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارعباس آباد : زلزله غرب مازندران خسارتی نداشت

ساحل نشین: تقی خادمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در عباس‌آباد درباره خسارات احتمالی زلزله بامداد امروز در سلمان‌شهر، اظهار داشت: از نخستین دقایق وقوع زلزله، با بررسی موضوع از طریق بخشداران و دهیاران شهرستان، ابعاد ماجرا مورد ارزیابی قرار گرفت و تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

وی افزود: در جلسه کمیته بحران، به بررسی وضعیت شهرستان‌، میزان تجهیزات، توانمندی‌ها خود در صورت بروز حوادث غیرمترقبه و حتی شهرهای اطراف پرداختیم و در این زمینه نقاط حادثه‌خیز و ابنیه‌ها و زیر ساخت‌های که آسیب پذیری بیشتری دارند، شناسایی شد تا بتوانیم در مواقع بروز بحران موثرتر عمل کنیم.

فرماندار عباس آباد ادامه داد: امروز جلسه فوق‌العاده کمیته بحران برای قوت بخشیدن به آمادگی‌ها و اقدامات لازم و هماهنگی بیشتر برگزار شد. خادمی تاکید کرد: بر اساس ضوابط تا 24 ساعت بعد از وقوع زلزله فرصت قانونی خسارت‌های احتمالی به استانداری و وزارت کشور است.

وی افزود: اخبار و گزارش‌های به بخشداری سلمان‌شهر از طریق شهرداری و دهیاری‌ها دو شهر، سلمان‌شهر و کلارآباد به فرمانداری برای اقدامات مورد نیاز در حال ارسال است. به گزارش فارس،بامداد امروز دو زمین لرزه سلمان‌شهر و دیگر شهرهای غرب مازندران را لرزاند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد