پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

وزیر اقتصاد و دارایی : رضایی ، از فرمانداران پرتلاش کشور است

 سیدقدیرضایی یکی از فرمانداران پرتلاش کشور محسوب    می شود چه در چالوس و چه زمانی که در فرمانداری ویژه تنکابن مشغول بودند آشنایی کامل با ایشان دارم و انصافاً دارای توانمندی بالایی در عرصه مدیریت کشور می باشد 

  

ساحل نشین: هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس استان مازندران ، با حضور دکتر حسینی ، وزیر اقتصاد و دارایی ، مدیرعامل بانک ملی ایران کشور ، مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، مدیرعامل بانک سپه کشور ، مدیرعامل بیمه دانای کشور ، مهندس سیدعلی اکبر طاهایی ، استاندار مازندران ، مهندس میرقدیررضایی ، فرماندارشهرستان چالوس و جمعی از مدیران کشور، استان ، شهرستان چالوس  در چالوس برگزار شد .  

دکتر حسینی ، وزیر اقتصادی و دارایی ، با بیان اینکه دولت محدود به 30 عضو کابینه نیست گفت: جلسات هیات دولت شئون مختلفی دارد که شئون ملی آن مربوط به هیات وزیران و شئون خدمت آن به شورای اداری شهرستانها برمی گردد.

شمس الدین حسینی با اشاره به اینکه برای من حضور در شورای اداری شهرستان همان شان حضور در هیات دولت را دارد افزود: دولتهای نهم و دهم به پرکاری اشتهار دارد و باید مراقب باشیم این تلاشها و پشتکار در سایه نزدیک شدن به انتخابات قرار نگیرد و از وظیفه و رسالت اصلی خود غافل نشویم.

وی با تاکید بر اینکه باید موقعیتی که داریم را مغتنم دانسته و غفلت نکنیم اظهارداشت: در یکسال باقیمانده از عمر دولت تلاش کنیم تا کاستی های موجود را رفع نماییم، یکسال فرصت مغتنمی برای دولت و دولتمردان است و همه ما موظفیم همچون سرباز در خدمت به نظام و مردم باشیم.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: سال جاری یکی از حساس ترین سالهای انقلاب اسلامی است، سالی که باید زحمات بیشتری را متحمل شویم اما مطمئنیم با عبور از آن صفحه زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی افزوده می شود. سالی که با گذر از آن می توان از بسیاری از یاوه گویی های استکبار، دسیسه های آنها را برملا کنیم و تنها راه آن نیز وحدت و همدلی است.

حسینی با بیان اینکه در عرصه اقتصادی نگاه ما محدود و مقید به منابع دولت بوده ادامه داد: ممکن است در سال جاری در باب پرداخت محدودیت داشته باشیم اما مسلما مسدودی نداریم، لذا باید از منابع موجود استفاده بهینه را برد و از حضور مردم در عرصه های مختلف بویژه اقتصادی و مدیریت عمرانی بیشتر بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه سهم استانهای شمالی بیش از آن بوده که به آنها داده شده افزود: همه بزرگان نظام تاکید داشتند که سرسبزی استانهای شمالی با فریبایی های موجود مانع از درک نیازهای آنها شده است. همه می دانند که شمال یک قطعه از بهشت زمینی است و همه دوست دارند فراغت خود را با جاذبه های این خطه پیوند بزنند.   

                        

 فعالیت های انجام شده عمرانی و زیربنایی و بخشهای مختلف در شهرستان چالوس در سایه اتحاد و همدلی مسئولین بوده که فرماندار شهرستان چالوس به خوبی توانست برآن مدیریت کند 

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به درخواست استان شدن غرب مازندران تصریح کرد: تقسیمات کشوری نیاز به تصمیم گیری ها و ملحوظ داشتن ملاحظات مختلفی است. درخواست مردم منطقه بحق است اما شیوه پاسخگویی نیز باید به موقع و به حق باشد. نباید با طرح زودهنگام آن از مسیر حقوقی خارج شویم. ما در راستای استفاده از ظرفیت های استان نیازمند توجه بیشتری هستیم، ریاست جمهوری نیز از ما توقع دارند که برای شکوفایی ظرفیت های استان تلاش بیشتری داشته باشیم.

حسینی در رابطه با موانع زیست محیطی نیز گفت: دولت بر این نکته تاکید دارد که نباید بخاطر محیط زیست اشتغال کند شود، بلکه صنایع به نوعی ایجاد شوند که محیط زیست هم حفظ شود.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر تلاش شده تا به مسائل آب شرب و زیرساختهای بهداشتی توجه بیشتری صورت گیرد. در همین راستا امسال گره گشایی بیشتری انجام خواهد شد.

حسینی با تاکید بر اینکه برای مشارکت بانکها و سرمایه گذاری ها باید طرح و برنامه داشت گفت: دشمن بسیج شده که اقتصاد ایران را فلج و ملت ایران را منزوی کند اما مردم با تکیه بر الطاف الهی در مقابل هرگونه توطئه و تحریم ایستاده است.

وی بیان داشت: شهرستان چالوس به دلیل قرار گرفتن در ورودی استان مازندران سالانه پذیرای خیل عظیمی از جمعیت گردشگر است و لذا ضروری است اعتبارات ویژه ای نیز برای خدمت رسانی بیشتر برای این شهرستان درنظر گرفت.

حسینی افزود: شهرستان چالوس نیازمند زیرساخت و فنداسیونی است که بتواند پاسخگوی کشور باشد زیرا در ایام تعطیل خدماتی که در این شهرستان ارایه می شود ملی است.

وی گفت: سید قدیر رضایی یکی از فرمانداران پرتلاش کشور محسوب می شود چه در چالوس و چه زمانی که بعنوان فرماندار ویژه تنکابن مشغول بودند آشنایی کامل با ایشان دارم و انصافا دارای توانمندی بالایی در عرصه مدیریت کشور می باشد.

وی بیان داشت: فعالیت های انجام شده عمرانی و زیربنایی و بخشهای مختلف در شهرستان در سایه اتحاد و همدلی مسئولین بوده که فرماندار شهرستان چالوس به خوبی توانست برآن مدیریت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد