پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

باپیگیری های فرماندارچالوس؛ یک گام مهم برای مردم غرب مازندران

ساحل نشین: جمشیدی از اجرای طرح تفویض اختیار ادارات کل به ادارات شهرستان های غرب مازندران به پیشنهاد فرماندار چالوس خبر داد. جمشیدی گفت: طرح تفویض اختیار ادارات کل به ادارات شهرستان موجب ممانعت از اتلاف وقت ارباب رجوع و منابع اجرایی می شود.

 به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد جمشیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در جلسه کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان، طرح تفویض اختیار وظایف ادرات کل به ادارات شهرستان را یکی از مهم ترین مبانی تحول اداری دانست و گفت: به منظور ممانعت از اتلاف وقت ارباب رجوع و منابع، این طرح در ادارات غرب استان از نور تا رامسر اجرایی می شود.

 جمشیدی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در راستای حمایت از ارباب رجوع، خاطر نشان ساخت: دستگاه های اجرایی وظایفی را متعهد شوند که قادر به انجام آن باشند. وی با بیان این نکته که استاندار پیوسته مصوبات کارگروه را پیگیری می نماید، یاد آور شد: دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای تعهدات شان در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.جمشیدی با اشاره به اهمیت مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه، خواستار حضور مدیران دستگاه های اجرایی یا نمایندگان تام الاختیار آنان در جلسات کارگروه شد.

 وی با اشاره به اجرای برخی امور پیمان کاری در غرب استان گفت: پیمان کاران با هم فکری فرمانداران به اداره کل راه و شهرسازی معرفی شوند و در مواردی که پیمان کار مورد تایید است، می توان با ترک تشریفات اداری می توان به مرحله عمل درآورد. رییس کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان به نقش موثر تشکل های تعاونی در ایجاد فرصت های شغلی برای دانش آموخته ها اشاره کرد و گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ظرفیت های این بخش را به نحو بایسته شناسایی کند و در این راستا به نحو مطلوب بهره گیری نماید.

 جمشیدی ادامه داد: در زمینه ی تقویت اشتغال در این حوزه، تعامل بین بخش تعاون اداره کل و تشکل های دانش بنیان بیشتر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد