پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

همنوایی با سیل زدگان بهشهر / پنج شنبه روز بهشهر است

ساحل نشین:محمد عظیمی - مردم نوعدوست مازندران از ساعت 2 عصر روز پنجشنبه 11 آبان ماه می توانند با حضور در سالن هلال احمر،ضمن دیدار با هنرمندان و ورزشکاران ملی و قهرمانان المپیک به یاری سیل زدگان بهشهر بشتابند/استاد کیوس گوران -شاعر نام آشنای مازندران-شعری در مورد سیل بهشهر خواهند خواند.

مرد ساکت بود ، مرد محزون بود

 باطنِ مادر، پاکْ مجنون بود

 این صدای چیست؟

رعد می خندد؟

 بر زمین سِیلی، راه می بندد؟

یا بر این خانه، کوه غلتان است؟

 این چه توفان است! (نیما یوشیج)

هنرمندان مازندران در اقدامی انسان دوستانه به یاری مردم سیل زده ای می شتابند که در سحرگاه 22 مهر ماه عزیزان شان را از دست دادند و زندگی شان به یغما رفت.

 در این همآوایی گروه های مختلف هنری و هنرمندان نامدار کشور با اعلام حضور و همکاری، مراسمی را در سالن هلال احمر ساری برگزار می کنند.

 مردم نوعدوست مازندران از ساعت 2 عصر روز پنجشنبه 11 آبان ماه می توانند با حضور در این سالن ضمن دیدار با هنرمندان و ورزشکاران ملی و قهرمانان المپیک به یاری سیلزدگان بهشهر بشتابند.

در این برنامه گروه شواش به سرپرستی استاد احمد محسن پور، گروه وارش به سرپرستی اکبر رستگار، گروه نکیسا به سرپرستی خانم قلی نژاد و استاد محمدرضا اسحاقی از بهشهر قطعاتی از موسیقی مازندرانی را اجرا خواهند کرد.

همچنین استاد کیوس گوران -شاعر نام آشنای مازندران-شعری در مورد سیل بهشهر خواهند خواند.

 حضور استاد داوود رشیدی هنرمند برجسته سینما و تئاتر کشور، دکتر عبدالحسین مختاباد و دیگر هنرمندان مطرح کشور و مازندران در این مراسم تجلی روح همدلی و یاری به نیازمندان است.

خیران و نیکوکاران مازندران می توانند با حضور در این مراسم و اهدای کمک های خود بخشی از نیازهای مردم سیلزده بهشهر را در آغاز فصل سرما برآورده نمایند.

ایمیل نویسنده: (azimi41@gmail.com)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد