پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

مدیریت بحران در خور تقدیر فرماندارچالوس از ساعت 1 بامداد

ساحل نشین: نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی از بازدید استاندار مازندران در روز آینده از مناطق سیل زده شهرستانهای چالوس و نوشهر خبر داد.

قاسم احمدی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: از ساعت ۱ بامداد توسط فرماندارچالوس تماس های تلفنی با استاندار و ستاد بحران استان برقرار شد تا امداد رسانی بهتری به سیل زدگان انجام شود که در خور تقدیر است.

وی ادامه داد: از قدیررضایی ، فرماندار چالوس به دلیل برگزاری جلسات ستاد بحران و مدیریت مناسب بر اوضاع مناطق سیل زده نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

احمدی بیان داشت: از مدیر کل ستاد بحران استان نیز که ساعت 6 صبح امروز خود را به مناطق سیل زده رساندند تشکر می کنم.وی گفت:صبح امروز نشستی با رئیس سازمان حوادث و مدیریت بحران کشور برگزار شد و ایشان دستورات لازم را جهت امداد رسانی مطلوب تر به سیل زدگان چالوس و نوشهر صادر کردند.

احمدی تاکید کرد:در نشستی که با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم ایشان طی نامه ای از وزیر کشور خواستند تا نسبت به اعزام اکیپ ویزه به مناطق سیل زده غرب مازندران اقدام کند.

وی گفت:از طریق معاون پارلمانی رئیس جمهور موضوع سیل را به اطلاع ایشان رساندم تا دستورات لازم را ارایه دهند.

وی گفت: در نشست با وزیر کشور نیز مقرر شد اکیپ ویژه ای از وزارت کشور به مناطق سیل زده اعزام شوند و همچنین امدادرسانی ویزه به این دو شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: عصر امروز جهت بررسی وضعیت مناطق سیل زده و حضور در جمع خانواده های خسارت دیده راهی چالوس و نوشهر می شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد