پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

جهاد در شهرستان چالوس ، به برکت قدوم مبارک رهبر معظم انقلاب

همتی بی نظیر در شهرستان چالوس ؛ 

100 درصد مصوبات سفر رهبری به چالوس ، اجرایی شده است 

 

اینها بخشی از پروژه های ( مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس است ) که صد در صد اجرایی شده است. این اقدام تحسین برانگیز با همت مسئولین محترم استان به خصوص استاندار مازندران و خاصه شخص میر قدیر رضایی، فرماندار توانمند شهرستان چالوس به مرحله بهره برداری رسیده است.  

ساحل نشین: به گزارش سایت خبری دریانیوز ، 100درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری به چالوس ، با پیگیری مسئولان استان مازندران و خصوصاً پیگیری های مجدانه و کم نظیر شخص سید قدیر رضایی (فرماندارچالوس) در اقدامی قابل تحسین ، اجرایی شده است.

شهرستان چالوس به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی با دارا بودن جاذبه های طبیعی بی نظیر از استثنایی ترین شهرستان های کشور محسوب می شود این شهرستان به دلیل داشتن این ویژگی ها از دیر باز مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

مقام معظم رهبری در سفرشان به چالوس در سال 88 چنین فرمودند:

"شهر چالوس را من بعنوان آن شهری می شناسم که در دوران دفاع مقدس اغلب رزمندگانی که از مازندران و گیلان عازم جبهه های حق علیه باطل بودند از این شهر عبور کردند.نقطه عزیمت ده ها هزار رزمنده غالبا از شهر چالوس بود که به سمت جبهه حرکت می کردند در حقیقت اینجا قدمگاه بیش از بیست و یک هزار شهید گیلان و مازندران است"

حضور رهبر انقلاب در هر منطقه ای می تواند منشا خیر و برکات زیادی برای آن منطقه باشد و شهرستان چالوس هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

در مهر ماه سال 1388 مقام معظم رهبری سفری به این شهرستان داشته اند که باعث پیوندی مستحکم و عاطفی میان گروه های مختلف جامعه شد. برکات معنوی بسیاری از این سفر عاید مردم شهر چالوس و استان مازندران شده است .در کنار این برکات معنوی، مصوبات بسیاری در زیر ساخت های اساسی شهرستان و همچنین کمک به محرومین و نیازمندان را شاهد بودیم.

کل اعتبارات مصوب سفر مقام معظم رهبری 27 میلیارد و 566 میلیون 750 هزار تومان بوده که در برگیرنده 205 پروژه است.


حائز اهمیت این است که از مجموع 205 پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس همه پروژه ها عملیاتی و در حد 100 درصد اجرایی شده اند که برخی از آنها به شرح ذیل می باشد:

1-تجهیز کامل بیمارستان طالقانی به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان

2-مجتمع آبرسانی غرب کلاردشت به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون تومان

3-ساخت استادیوم ورزشی پنج هزار نفره به ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون تومان

4-احداث سالن طبقاتی ورزشی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان

5- احداث دبیرستان 12 کلاسه دخترانه سمیه به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان

6- بهسازی و آسفالت راه روستایی دزدبن – دلیر به ارزش یک میلیارد و 195 میلیون تومان

7- احداث خانه بهداشت میجلار، گرامجان، لاروسر، حریث، چلاجور، اشکاردشت

8- اجرای عملیات آبخیزداری چالوس و کلاردشت

9- احداث مرکز درمانی شماره یک چالوس و شروع پروژه مرکز درمانی شماره دو

10- کمک به 87 واحد مسکونی خانواده معظم شهدا

اینها بخشی از پروژه های ( مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس است ) که صد در صد اجرایی شده است. این اقدام تحسین برانگیز با همت مسئولین محترم استان به خصوص استاندار مازندران و خاصه شخص میرقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس و ... به مرحله بهره برداری رسیده است. 

رسالت خبری خود می دانیم که از مسئولین استان به ویژه از استاندار مازندران، معاونین و  خصوصاً سید قدیر رضایی فرماندار توانمند شهرستان چالوس که با وجود تمام سختی ها ظرف مدت سه سال 205 پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری را به طور کامل اجرایی کرده اند تشکر و قدردانی نماییم.

نکته آخر اینکه با خبر شدیم رئیس جمهور امروز برای افتتاح چندین پروژه به استان مازندران سفر می کند هر چند این سفر به عنوان چهارمین سفر استانی هیات دولت محسوب نمی شود اما عملیاتی شدن صد در صدی پروژه های سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس می تواند تلنگری بر اراده برخی مسئولان در عملیاتی کردن برخی از پروژه های مصوب سه سفر هیات دولت به استان مازندران باشد.

تنها چند ماه به پایان خدمت دولت دهم مانده است و مسئولین استان مازندران می بایست از چگونگی اجرای صد در صدی سفر پر برکت مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس الگو گرفته و آن را سر لوحه کار خود قرار دهند. بدون شک این حرکت جهادی، ماندگار خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد