پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

حاج قاسم احمدی: باید آزمایش و خطا کنار گذاشته شود

ساحل نشین: نماینده مردم نوشهر چالوس در خصوص موضوع ادغام و جدا سازی مجدد دانشگاه علوم پزشکی تهران با ایران گفت: دیگر باید آزمایش و خطا کنار گذاشته شود. 

نماینده مردم شریف نوشهر و چالوس در خصوص موضوع ادغام و جدا سازی مجدد دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران اظهار کرد: نسبت به این وضعیت معترض هستم و به شخص وزیر بهداشت نیز این موضوع را اعلام کردم.قاسم احمدی افزود: خوشبختانه وضعیت مدیریتی کشور به حدی پیشرفت کرده است که باید دیگر آزمایش و خطا کنار گذاشته شود. 

وی بیان کرد : این روش که مثلا در دو سال گذشته ادغام صورت گیرد و مجددا همان دولت دو سال بعد جدا سازی را انجام می دهد ، کار زیبنده ای نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد : اگر در این کار کسانی که در گذشته اشتباه کردند باید امروز پاسخگو باشند اما اگر کار درستی انجام دادند پس الان این کارها چه معنایی دارد.

وی با بیان اینکه رشته های پزشکی مسیر خاص خود را دارد و باید دوره های مختلف آن سپری شود خاطرنشان کرد: این کارهایی که انجام می شود خدشه علمی شدیدی ایجاد می کند.

احمدی ابراز کرد: در سال گذشته 400 دانشجوی پزشکی با کد دانشگاه تهران پذیرفته شدند و یا هیئت علمی به دانشگاه تهران منتقل شدند بنابراین چگونه باید این عده را به دانشگاه علوم پزشکی ایران برگردانده شوند.

وی تصریح کرد : اینگونه حرکت ها زیبنده نیست و قطعا دارای اشکال است و دانشگاه در میانه راه کلاس و ترم است و این کار به نظر من تصمیمی عجولانه بود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: اکنون این اقدام مورد اعتراض اغلب نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و البته اعتراض خود را نیز به وزیر اعلام کردم و باید در این راه بررسی بیشتری انجام می شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد