پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

رتبه برتر فرماندار چالوس در آغازین روز های سال92

فرماندار چالوس توانست به دلیل ساماندهی و میزبانی مناسب از مسافرین نوروزی بعنوان فرماندار نمونه در حوزه گردشگری نوروز92  در سطح کشور انتخاب شود.  

افزایش 48 درصدی مسافران نوروزی در این شهرستان نشان از برنامه ریزی مناسب و با کیفیت مناسب از مسافران نوروزی را دارد.برگزاری جلسات ستاد تسهیلات سفر نوروزی از بهمن سال 91 نشان از اهتمام جدی شهرستان جهت میزبانی مناسب از مسافران نوروزی را داشت.
در ایام نوروز آنچه که در ستاد تسهیلات نوروزی به چشم می خورد حضور کلیه روسای ادارات شهرستان در این ستاد بود که جهت میزبانی مناسب از مسافران نوروزی تلاش می کردند.
فرماندار چالوس که در چهار سال متوالی بعنوان فرماندار نمونه در ستاد تسهیلات نوروزی معرفی می شود درباره این موفقیت می گوید: کسب این رتبه نتیجه تلاش و کوشش اعضای ستاد تسهیلات نوروزی ، روسای ادارات و نهادها و همراهی و همکاری مردم با مسافران نوروزی بوده است.
مهندس سید قدیر رضایی ،فرماندارچالوس، از رشد 48 درصدی گردشگری نوروز امسال در شهرستان چالوس خبر داد و گفت:در بخش اقامت نیز از رشد 35 درصدی برخوردار بودیم.
وی افزود:در نوروز امسال 6 میلیون نفر از مجتمع تفریحی،توریستی نمک آبرود بازدید کردند که این آمار در کشور بی نظیر و موجب شده تا شهرستان چالوس در کشور در بحث میزبانی از مسافران نوروزی رتبه اول را به خود اختصاص دهد. وی ادامه داد:تورهای یک روزه به شهرستان چالوس از رشد 35 درصدی برخوردار بود و بازدید از اماکن فرهنگی،تاریخی و زیارتی شهرستان نیز از رشد 125درصدی برخوردار است.
میرقدیررضایی خاطرنشان ساخت:در بحث اسکان فرهنگیان از رشد 35 درصدی برخوردار بودیم.وی گفت: با برنامه ریزی مناسب و اساسی که توسط نیروی انتظامی و پلیس در شهرستان چالوس صورت گرفت شاهد کاهش 80 درصدی تصادفات منجر به تلفات جانی بودیم.
رضایی تصریح کرد:در سالجاری در این شهرستان تفاوتی نسبت به سالهای گذشته در نوروز شاهد بودیم و آن بهره برداری از قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال که در واقع عیدی دولت به ملت بود که همه شهروندان و مسافران از این اقدام خرسند و خوشحال بودند.
نمانیده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت:یکی دیگر از اقدامات مناسب امسال برگزاری شورای اداری شهرستان چالوس در اولین روز اداری سال 92 در گلزار شهدای مرزن آباد بوده است.
وی بیان داشت:اجرای برنامه زنده جشن عیدانه در شهرستان چالوس و همزمان پخش زنده از طریق شبکه تبرستان یکی دیگر از اتفاق های مثبت در نوروز امسال بود که مورد استقبال شهروندان و مسافران قرار گرفت.
سیدقدیررضایی اذعان داشت:یکی دیگر از اقدامات مثبت اجرایی در این شهرستان که متمایز با دیگر شهرستانهای کشور برگزار شد دخیل بودن تمام اعضای شورای اداری شهرستان در بحث تسهیلات سفر نوروزی و میزبانی از مسافران نوروزی بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد