پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

کسب رتبه برتر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان چالوس

ساحل نشین: مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار چالوس گفت: در ستاد تسهیلات نوروزی امسال تمام ادارات و نهادها همکاری و مساعدت خوبی داشتند که نتیجه آن میزبانی مناسب از مسافران نوروزی و کسب رتبه برتر در استان بوده است.

سید قدیر رضایی ، فرماندارشهرستان چالوس در دومین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس در سالجاری افزود:مشکلات مربوط به آزاد را پیگیری می کنیم و به وزارت راه و شهرسازی جهت رفع مشکل انعکاس می دهیم زیرا خواسته های مردم به حق است.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: احداث مسکن مهر در شهر مرزن آباد ضروری است و نیاز است اداره راه و شهرسازی نسبت به این مضوضع اقدام شایسته ای را انجام دهند.
فرماندار اسبق شهرستان نوشهر ، در تذکر به ادارات و نهادها گفت: وضعیت بهداشتی ادارات مناسب نیست و نیاز است روسای ادارات نظارت بهتری بر این موضوع داشته باشند.
میرقدیررضایی بیان داشت: میدان میوه و تره بار فعلی در شان این شهرستان نیست و ضروری است اداره صنعت ، معدن و تجارت با توجه به مکاتبات جدید اداره راه و شهرسازی استان اقدامات لازم را انجام دهد تا شاهد اجرایی شدن این پروژه در این شهرستان باشیم.
مهندس رضایی بیان داشت:افتتاح آزاد راه تهران – شمال کار بزرگ و هدیه ای بزرگ از سوی دولت بود و مراسم افتتاح آن با حضور رئیس جمهور و بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد.
فرماندار سابق تنکابن افزود: از مسئولین شهرستان مخصوصا معاون فرماندار،بخشدار مرکزی و مردم روستاهای حاشیه آزاد راه در همراهی و مساعدت در افتتاح این پروژه نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
مهندس میرقدیررضایی گفت:با توجه به نزدیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری روسای ادارات حق تبلیغات برای افراد خاصی را در ساعات اداری ندارد.
فرماندار شهرستان چالوس گفت: باید در ادارات و نهاد ها تبلیغات لازم جهت حضور حداکثری مردم در روز 24 خرداد تلاش شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد:در کل 783 نفر در حوزه شهرستان چالوس جهت کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که از این مجموع 127 نفر در حوزه شهری و 656 نفر در حوزه روستایی می باشند.
فرماندار برتر کشور گفت: ادارات و نهادهای شهرستان چالوس باید همکاری لازم را بر اساس قانون با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند تا شاهد برگزاری مطلوب انتخابات در چالوس باشیم.
رییس ستاد طرح های سالم سازی سواحل دریای استان مازندران ،همچنین از صداوسیمای مرکز مازندران جهت اجرای برنامه های متنوع و ویژه در حوزه سیما در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران نگاه ویژه ای به حوزه غرب استان مازندران در بحث اطلاع رسانی برنامه ها و رویداد ها دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد