پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

بیش از 93درصد مصوبات سفر ریاست جمهور در چالوس عملیاتی شد

 تلاشی چشمگیر و حماسه ی بی نظیر در کشور  

با مدیریت مدبرانه سیدقدیررضایی ، فرماندارتوانمندچالوس ؛ 

بیش از 93 درصد از مصوبات سفر رییس جمهور  

به شهرستان چالوس عملیاتی شد

ساحل نشین: مهندس میرقدیررضایی ، فرماندارشهرستان چالوس گفت: 93/47درصد مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهوری عملیاتی شده است.

سید قدیر رضایی، فرماندارچالوس ادامه داد: در مجموع سفرهای اول و دوم رئیس جمهوری به استان مازندران 46 مصوبه برای شهرستان چالوس در استان مازندران داشتیم که 43 مصوبه عملیاتی شده است. 

فرماندار برتر کشور ادامه داد: کل اعتبارات مصوبه سفرهای اول و دوم رئیس جمهور در حوزه شهرستان چالوس 18 میلیارد و 992 میلیون تومان بوده است. ضمن اینکه اعتبار طرح های ملی از جمله سد سیاه بیشه و آزاد راه که در حوزه این شهرستان قرار دارند جدای از این اعتبار بوده است.
نماینده عالی دولت در چالوس بیان داشت: 213 میلیارد تومان جهت قطعه 4 آزاد راه تهران – شمال و بالغ بر هزار میلیارد تومان جهت احداث سد سیاه بیشه بعنوان طرح های ملی در حوزه شهرستان چالوس هزینه شده است.
میر قدیر رضایی افزود: در مجموع 29 مصوبه به صورت 100 درصد اجرایی، 6 پروژه بین 70تا 90 درصد و 8 پروژه بین 5 تا 25 درصد پیشرفت داشته است.نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اظهار داشت: از 6 پروژه مصوبه سفر سوم نیز تعداد 26 پروژه عملیاتی و مابقی در دشت پیگیری می باشد.
رییس ساماندهی طرح های سالم سازی دریا در غرب مازندران بیان داشت: کم شدن فاصله دولت و مردم، رسیدگی به مشکلات مردم از نزدیک، توجه به نقاط دور دست در کشور، مردمی بودن دولت پرتلاش و حرمت قائل شدن دولت برای مردم از اهمیت سفرهای دولت به استان ها است.
مهندس رضایی بیان داشت: ساخت بیمارستان 160 تخت خوابی چالوس یکی از طرح های بزرگ سفر رئیس دولت به چالوس بوده که از سال 88 شروع و با صرف اعتبار 96 میلیارد و 165 میلیون ریال به اتمام رسید و فقط نیاز به تجهیزات می باشد.
معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری سمنان بیان داشت: افتتاح قطعه 4 آزاد راه تهران- شمال و آب گیری سد سیاه بیشه نیز از پروژه های بزرگ ملی مصوب سفر رئیس جمهور در حوزه چالوس بوده است .
میرقدیررضایی در پایان گفت: رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در دور چهارم سفر رئیس جمهور به مازندران بعنوان نماینده هیئت دولت در چالوس حضور می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد