پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارچالوس: درگذشت دکتر خانلی ضربه سنگینی بر پیکره جامعه پزشکی چالوس بود

ساحل نشین: فرماندار چالوس با ارسال پیامی در گذشت دکتر فرح حسین خانلی را تسلیت گفت.سید قدیر رضایی در این پیام گفت: درگذشت دکتر خانلی ضربه سنگینی بر پیکره جامعه پزشکی چالوس بود و مردم نیز فداکاریها و زحمات این دکتر عزیز را فراموش نخواهند کرد.
http://chalusnews.ir/images/698.jpg

وی در این پیام افزود: رحیل رحلت گوهر گرانسنگی را از صدف حیات به معراج الهی رسانید، و جامعه پزشکی چالوس را به سوگ نشانید. میرقدیررضایی در این پیام آورد: دکتر خانلی که سالیان سال عمر گرانقدر خود را صرف طبابت مردم مخصوصا  در این مرز و بوم کرد، جامعه پزشکی چالوس را تنها گذاشت و بدون شک جامعه  پزشکی چالوس فقدان این دکتر عزیز و بزرگوار را برای خود ضایعه ای بزرگ می داند و یادش را گرامی خواهند داشت.
فرماندار چالوس افزود: توجه دکتر خانلی به محرومان و مستمندان جامعه بیش از نهایت بود و نشان از اخلاص و ایمان وی در این راستا بود و رفتار متواضعانه توجه بیش از حد ایشان به محرومان رضایتمندی افراد به نظام را جلب می کرد.
نماینده عالی دولت در چالوس تصریح کرد: اینجانب درگذشت این دکتر بزرگوار و و ارجمند را به خانواده ایشان، جامعه پزشکی چالوس و مردم ولایتمدار این دیار تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم و  از درگاه ایزدمنان خواهانم که ایشان را به حلّه رحمت و مغفرت مزّین نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد