پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندار چالوس:نشست با وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات

ساحل نشین: فرماندار چالوس گفت: نشست با وزیر راه و شهرسازی در رفع مشکلات مربوط به این حوزه تاثیر گذار است.


سید قدیر رضایی ، فرماندارچالوس در گفتگو با خبرنگار چالوس نیوز افزود: با هماهنگی های بعمل آمده توسط نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس در نشستی با وزیر راه و شهرسازی مسایل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.وی ادامه داد:در حوزه مسکن مهر از وزیر راه و شهرسازی درخواست شد تا طبق سنوات گذشته بانک مسکن برای متقاضیان مسکن مهر خود مالک یک واحدی فاقد سند با سند جایگزینی وام تسهیلات پرداخت شود.
مهندس میرقدیررضایی بیان داشت: همچنین در حوزه مسکن مهر درخواست شد تا جهت آماده سازی پروژه 112 واحدی تازه آباد اعتباری اختصاص شود و خواستار تسریع عملیات اجرایی مسکن مهر کلاردشت و مسکن خبرنگاران شدیم. نماینده عالی دولت در چالوس تصریح کرد: ضرورت احداث ساختمان اداری راه و شهرسازی و خرید ماشین آلات مورد نیاز در این شهرستان نیز بیان شد. مهندس رضایی اظهار داشت: در خواست روکش آسفالت جاده استراتژیک کلاردشت به عباس آباد،احیا و زیرسازی جاده کمربندی کلاردشت به پیشنبور،چهاربانده کردن جاده مرزن آباد به کلاردشت،تکمیل پل های تخریبی سیل کلاردشت،ترمیم جاده های روستایی و تعریض پل های واقع در محدوده سردآبرود و هچیرود و پل کمربندی در این جلسه مطرح شد.
مهندس میر قدیر رضایی گفت:ایمن سازی مسیر 25 کیلومتری مرزن آباد به گلامره،ترمیم بهسازی و ایمن سازی مسیر طویر به ناتر و تسریع در پروژه چهاربانده شدن محور مرزن آباد به تهران که در حال اجرایی است از دیگر درخواستهای شهرستان در این جلسه بوده است.
سیدقدیررضائی، فرماندارشهرستان چالوس گفت: با توجه به پروژه ملی آزادراه تهران – شمال قطعه 25 از مرزن آباد به چالوس در این جلسه درخواست شد تا تکمیل آسفالت روستاهای حاشیه آزاد راه،نصب گاردریل از مدرسه سینوا تا شهرآرا،ساخت راههای داخل روستا ،اجرای آسفالت جاده دسترسی به روستاهای اطراف در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد