پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

سیدقدیررضایی: مردم امروز حماسه بزرگ سیاسی خلق می‌کنند

مهندس سیدقدیررضایی ،فرماندارشهرستان چالوس گفت: امروز مردم حماسه سیاسی عظیمی را خلق خواهند کرد.سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار چالوس نیوز گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا ثابت می‌کنند. 

فرماندارچالوس افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات باعث می‌شود حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری مد نظر دارد، تحقق یابد و به مردم دنیا نشان می‌دهیم که از این انقلاب و نظام با تمام توان پشتیبانی می‌کنیم.

میرقدیررضایی ، نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس همچنین گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان چالوس در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شده است پای صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا حاضر شده و با مشارکت پرشور و فراگیر، با انتخاب فرد اصلح و با پشتیبانی قاطع از فرامین و رهنمودهای رهبر بصیر و آگاه انقلاب، حماسه سیاسی عظیمی را خلق خواهند کرد.

به گزارش چالوس نیوز، 166 شعبه اخذ رای در این شهرستان آماده پذیرش رای مردم است که از این تعداد 75 شعبه در حوزه شهری و 91 شعبه در حوزه روستایی است و حدود 5 هزار نفر در حوزه شهرستان چالوس در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد