پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

حاج قدیررضایی: حضور مردم در خلق حماسه سیاسی بی نظیر بود

فرماندار چالوس : حضور مردم در خلق حماسه سیاسی بی نظیر بود


به گزارش خبرنگار چالوس نیوز با اعلام پایان زمان قانونی رای گیری در شعب استان مازندران سید قدیر رضایی فرماندار چالوس طی گفتگویی با خبرنگار ما گفت : مردم با شور و شوق فراوان حتی در لحظات پایانی اخذ رای به شعبات موجود در سطح شهر مراجعه کردند که در نوع خود بی نظیر است.
سیدقدیررضایی با بیان اینکه شخصا به تمام شهرهای چالوس رفته و از نزدیک بیشتر شعب انتخاباتی را بازدید و بررسی کرده است گفت: مراحل رای گیری در این حوزه انتخابی با آرامش و بدون هیچ تخلفی به کار خود پایان داد.
رضایی با اشاره به اینکه حضور پر شور مردم امروز بار دیگر دشمنان ما را مایوس کرده است، تصریح کرد: این حضور پر شور ضمانت موفقیت های آینده است.
مهندس میرقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس با بیان اینکه رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع و به تصویر کشیدن این حضور حماسی مردم، به همگان نشان دادند که لحظه به لحظه این حماسه در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر موج می زند، گفت: تمامی تسهیلات و تمهیدات لازم جهت هم‌افزایی و وحدت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی فراهم شد و به یاری خداوند امروز 24 خردادماه ما شاهد حماسه‌ای دیگر از مردم فهیم ایران اسلامی بودیم.
فرماندارچالوس همچنین از تمامی عوامل اجرایی ، هیئت نظارت ، شورای نگهبان قدردانی کرد و گفت : حدود 5000 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در امر انتخابات در شهرستان چالوس فعالیت کردند.
به گزارش چالوس نیوز، 166 شعبه اخذ رای در این شهرستان رای های مردم را دریافت کرد که از این تعداد 75 شعبه در حوزه شهری و 91 شعبه در حوزه روستایی بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد