پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

مشارکت بی سابقه مردم چالوس ؛ 107 درصد مشارکت در انتخابات 92

فرماندار چالوس از مشارکت 107 درصدی مردم در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.سید قدیر رضایی در گفتگو با خبرنگاران افزود: مردم شهرستان چالوس از ساعات اولیه در پای صندوق های رای حضور داشتند و نقش تاثیر گذاری در خلق حماسه سیاسی از خود بر جای گذاشتند. 


وی ادامه داد:در انتخابات روز 24 خرداد در شهرستان چالوس 166 شعبه اخذ رای محل جمع آوری آرای مردم بوده و حدود 5هزار نفر در امر برگزاری انتخابات دخیل بودند.نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس افزود: از ساعات اولیه بعد از اتمام رای گیری شمارش آرا آغاز و تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام می شود.
مهندس سیدقدیر رضایی گفت: از حضور و مشارکت حداکثری مردم شهرستان چالوس تقدیر نموده و ثابت کردند تابع فرمان رهبر انقلاب هستند و به خوبی توانستند در خلق حماسه سیاسی نقش داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس گفت: در روند برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان چالوس شاهد هیچ گونه خلل و مشکلی در روند برگزاری آن نبودیم و از همه افرادی که در برگزاری این انتخابات یاریگر ما بودند تقدیر می نمایم. فرماندار شهرستان چالوس در پایان گفت: اصحاب رسانه شهرستان چالوس نیز توانستند به خوبی انعکاس دهنده حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای باشند که از آنها نیز قدردانی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد